myhello

Alla inlägg under augusti 2011

Av My - 2 augusti 2011 18:21

JAg älskar att pysla så i dag gjorde jag ett scrapbooking kort eller det var inte bara de jag gjorde ... jag städade hela pysselhyllan så man hittar och vet vad man har.


   

Kommerntera gärna vad ni tycker <3 

harää gött

Av My - 1 augusti 2011 20:28

eftersom vi inte har hunnit ha något fredagsmys eftersom vi var på fest så fick det bli måndasmys..

 

Av My - 1 augusti 2011 19:16

Jag har börjat läsa ganska mycket,

jag har altid haft svårt för att läsa jag har fortfasrande det när jag ska läsa högt men det börjar släppa när jag läser tyst

jag har typ dysleksi ( stavning?) det är när man har svårt att skriva(stava) och läsa..


Men jag började läsa mer när twilight bökerna kom, jag började med ljudböckerna men sen fortsatte jag utan dom och det fungerade rett bra så nu läser jag det mästa.


BOKTIPS 

   Jag har bara läst fallen ängel som är första boken och sen är den andra fortsätningen men jag tror inte att den är ute i butik än så jag har inte läst den men jag tror den är lika bra!! :D

 här är en bok som jag inte heller läst för jag köpte den i dag..

men det handlar om bree och hennes liv( bree är ju en av railys/victorias vavpyrer från twilight)

 och sen är det ju twilight böckerna jag vet att många av er säkert har läst dom redan eller sätt filmerna... men böckerna är bättre.

 här är den andra boken ja typ nyss köpt för tiffany sa att den var bra så jag litar på henne ( jag vet faktist inte va den handlar om)

 det här är en serie som heter delfin dagböckerna det är en ganska läng serie det hanlar om en familj som bor på en båt som håler på med delfiner det var väldigt länge sen jag läste dom så jag kommer faktist inte i håg riktigt: Men dom är gätte bra det lovar jag..

 och sen den as grymma vitnos det var typ dom första böckerna jag läste: man läser ut dom på en timme men ändå (den kanske är barnslig för er men jag älskar dom ändå och har alltid gjort sen jag var 5 eller nåt)


asså det finna så sjukt mycket böcker men jag kan ju inte skriva om alla men här är några tips <3          

      

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards