myhello

Alla inlägg under augusti 2011

Av My - 19 augusti 2011 15:35

Nu har jag börjat fixa mig inför kvällen :D kommer bli sumer myss 

hahahha längtar efter alla gryma fillurer som jag kommer få träffa <3 <3 <3 


Kan man se ut så här?? fast jag är inte klar ska ha smyken och sen lite smink:

     sry att det är sån sjukt dålig kvalite !!      Läskigt hahaahah 

Av My - 19 augusti 2011 08:45

i går kväll satt jag och tittade på den tredje vågen med johan falk på tv4+ 

den serien är sjukt bra, fast jag har bara sett 3 avsnitt... 



Idag ska jag inte göra någonting mer en att ducha och måla naglarna till i kväll, för då blire tjejmidag hos victoria :D 

Vi ska typ spela spel eller titta på film!!! <3 <3 det kommer nog bli myssss 

   

asså den här är ju om gjord jag har ju inte trä i ansiktet !! -:D 

Av My - 17 augusti 2011 22:28

sitter här och typ gråter jag fick inte måns attograf i går inte antons inte bjösn skifs inte peters mm ingen kom ut och skrev atografer för att det var sista gången och alla hade så mycket att göra :((((((((((((((((((( ledsen 

aa asså jag var på allsång på skansen men det tror jag nog att ni fattade efter det här..

Måste träffa måns är typ kär,,, han är så söt snygg cool,,, han är det mästa utom dåliga saker.. men jag har inte fått hans atograf det är typ mitt problem för tillfälet :///  inte så kul för er att läsa men jag var ju tvunden att skriva någonting!!!!1

D: D: 

men jag hade en as grym kväll ändå, längtar till nästa somma( till allsång på skanen) du gjorde de programet så sjukt mycke bättre hoppas du är allsång ledare nästa är med !!!! 

Längtar efter honom,, fast jag längtade efter honom redan när jag satt i bilen på vär där i från :(((  i gäntligen borde jag vara jätte glad men mitt hjärta gick värkligen i tusen bita och jag fattar inte varför i gentligen för jag har bara gillat honom i en vecka <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 

Av My - 15 augusti 2011 19:33

vilket jävla samhälle vi bor i,,, vem fan kan åka till allsång på skansen??+

amanda: sry har fotboll och om jag inte går så får jag inte vara med påå matchen!!

Emma: sry ska på ung08

emelie: får inte för att hon inte har råd (men du kan ju få pengar av mig) men det får hon tydligen inte.

Victoria: det låter jätte kul vilken tid, juste jag måste passa mina småsuskon :(

Ida W: sry har träning :(

jennifer: det låter kul ( men hon har inte svarat)

Sara: svarrrra 

Divya : svvara  

vf fungerar inte mobiltelefoner?????????

Av My - 15 augusti 2011 17:18

hahahahaha skulle bara skriva, lite om i går.. satt mest och nördade disney filmer och bakade cupcakes.. med massa olika smetar och dekorationer :D <3

                         FINA????

   Hare gött

Av My - 15 augusti 2011 14:51

Sitter i en soffa hemma hos ida och har snattat deras dator, pallade inte vara hemma fast innan jag gick hit så städade jag lite.. vi har inte gjort jätte mycket typ gick lite i ösmo och pratade.

och sen fixade vi lite foton innan vi gick ut för ida skulle visa lite grejer hon kunde göra på studsmattan (sjukt grym)


kanske kan lägga upp lite bilder vi har fixat sen men det beror ju på eftersom jag är hemma hos ida så har ju inte  dom på min data ,, vet inte vad jag ska skriva mer men jag tänkte höra av mig eftersom jag inte skrev någonting i går....


gör ett inlägg om i går sen när jag har kommit hem <3

Av My - 12 augusti 2011 17:19

I mårgon blire GRÖNA LUND!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

med bästa jänget,,,,,,,,, LÄNGTAR 

kommer nog inte skriva  något i morgon då för jag kommer inte palla eftersom man kommer typ hem runt 1 halv 2 asså på natten.


Tagga tagga tagga och tiffa kommer :D <3 

Av My - 11 augusti 2011 21:10

Efter jag hade duchat och de jag skrev i det förra inlägget...

så gick jag till MORMOR <3<3<3<3 ÄLSKAR DIG

vi pratade mest och åt bullar :D^^


       

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards