myhello

Alla inlägg under augusti 2011

Ny

Av My - 23 augusti 2011 21:27

Ny design och header på g eftersom jag alldrig lyckas med mågot bra,, men nu ska jag vett i alla fall ha kvar den här i en månad <3 får se om ni gillar den 

Av My - 23 augusti 2011 18:24

Tjenare, första dagen avklara,

2 nya i klassen den ena heter lukas och sen ej tjej som jag helsade på men jag kommer inte i håg va hon hette vi kan ju låssas att hon heter greta.

gick i skolan från 9.00 till 10.30 omg lång skoldag eller?

schemat blev så där (Hade håppats på bättre)

Hade kunnat fota om jag hittar min kamera sladd..

men sry 

drog hem till linnea efter skolan med victoria och amanda vi åt nudlar och köttbullar till lunch och sen hade vi bara almänt kul,

lite flum blev det när vi pratade med någon kille som hette tobbe tror jag är inte säker.. 

asså vi fotade masser och jag försöker få en bild från facebook till min blogg men det fungerar ju fan inte så sry inte än ända bild <3 herå 

Av My - 23 augusti 2011 08:33

Ska dra till skolan nu rå vi ska börja i matsalen, OMG jag börjar 8 är typ närvös! :/ 

Men jag längtar för att få se vårt schema, så man vet vad som väntar. 

Hinner inte skriva mer för jag måste bra vi börjar om 15 min 


Heråå 

Av My - 22 augusti 2011 22:13

Seriöst vf finns det så många snygga killer eller bara almänt bra :D <3 <3


T.ex. 

Michael Jackson: Grym dansare och bra musik 

Leonardo DICaprio: Sjukt bra skådis och världens snygging 

Måns Zelmerlöw: Bra på det mästa framföralt allsångledare 

Eric saade: sjukt snygg 

Tayler lautner: snygg och bra skådis 

Kellan lutz: Också snygg och äger som vampyr :D 

Jeremy sumpter: OMG han kan man dö för( i do believe in fairies, i do, i do)


Asså det finns så sjukt många!!!! <3 <3 <3 <3

 Michael Jackson 

  Leonardo 

m

Måns Z

Jeremy sumpter :D <3 <3

Orkade inte lägga upp på alla  <3 <3

Av My - 22 augusti 2011 21:29

Satans, Han dog, hur många gånger jag än ser på filmen så dör han (leonadrdo decaprio) :( :( :( :( <3 <3 <3 <3 <3 


Har precis suttit och tittat på titanic helt själv för varken mamma och pappa är hemma för dom juter en platta med jobbet så mamma kommer inte hem fören runt 2.00 och pappa i morgon bitti.

Och i mårgon börjar skolan också :( fan också så blire betyg, men jag längtar till alla underbara vänner <3<3<3<3 

ses i morgon 

    

Av My - 21 augusti 2011 17:04

HAHAHA har sjukt ont i armarna i dag eftersom vi körde te kopparna det sista vi gjorde,

och vi snurrade ju på den där grejen i mitten så man snurrar fortare :D <3 hahha den va gätte trög så man fick ju ta i lite... :D

man tjänner sig så mogen när man kör tekopparna det sista man gör på grönan innan det stänger,

men det är en tradition!!!!

hade en sjukt rolig kväll. älsar insane den är värkligen as kul och frittfall tilt och popexpres. eller alla är så sjukt roliga man kan inte välja <3 


Längtar sjukt mycket till nästa sommar.. det är bara 45 tisdagar kvar till att allsång på skansen börjar i gen!! 

Nej, jag lovar jag har inte räcknat måns sa det :P

Av My - 20 augusti 2011 09:40

Tjenare, nuere lörda moegon bara 3 dagar kvar till skolan börjar :/ 

MEn i da blire grönan i gen men med massa andra kuliga människor.. 

fast tuvär har inte min kamera något bateri så jag kommer inte kunna fota <3


 ska ta 11.15 tåget :D <3 

ses Hare gött

Av My - 19 augusti 2011 21:38

Hade sjukt trevligt tjejer, tack ni gjorde min kväll <3

vi spelade alias åt godis och så blev det tacos till middag ( samskens ) 

Sen satt vi mest och snakade och skrattade... :D 


gick hem med amanda, och emma och emelie men don svängde av efter halva vägen så då vare bara jag och amanda som gick ock skrek för paddor som hoppade i mörkret,, Pöss hare gött

   oj sry att jag ser så ledsen ut?? :D 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards