myhello

Alla inlägg under maj 2014

Av My - 16 maj 2014 19:12

I gårkväll så var jag i kyrkan som vanligt, det va väldigt kul så jag kände att det va någon jag kunde skriva om. 

Vi bakde tårta, det va typ tårttävling, sedan grillade vi mini marshmallows på tandpetare över ljus, det gick bra, dock medan jag sitter där och grillar så ska jag ta ett andetag då trycker amanda upp en hel hand full med grädde i mitt ansikte som gör att jag fortfarande har grädde i näsan, sen va jag tvungen att ge igen osv,  amanda fick grädde i hela håret! Det skrattades väldigt mycket under den tiden. Sen va det poletiksnack, det kaosade, alla hade olika åsikter men jag tyckte det va kul det med. 

     




Måste bara berätta: sista mentorstiden ska vi ficka med klassen, vi fick välja fika!

Alla andra klasser- Kladdkaka, chockladbollar och hallonsaft 

Våran klass- Digestivkex, brieost och flädersaft 


BRA JOBBT! 


Av My - 15 maj 2014 07:45

   

I dag har jag sovmorgon, men inte kunde jag sova längre för det, men det är skönt att inte behöva stressa! Kunna ligga i soffan och göra ett blogginlägg innan skolan är inte så dumt! 



Av My - 13 maj 2014 16:04

  Detta inlägg tillägnar jag till mina vänner, dem vännerna som alltid finns där. Ofta har man vissa vänner i perioder men det finns ändå dom vännerna som alltid finns kvar även fast man inte träffat dem på ett tag. Man kan vara ifrån varandra länge men när man ses egen så är det som ni aldrig varit i från varandra. 


Det finns ju även dem här vännerna man är jätte bra kompis med men sedan efter ett tag när man möts säger man inte äns hej, utan låtsas att man inte ser personen. Dem vännerna är ju inga vänner som betyder någonting. 


I alla fall, här är många av mina vänner som alltid finns där för mig! Kärlek till er folk! 


Av My - 13 maj 2014 12:00

 

   

   

Om det nu ska vara någonting possetivt med ciggareter så är det väll att det kan bli coola bilder! 

MEN FOLK! SLUTA RÖK! framförallt er unga som har chansen att sluta, bara ett litet tips från mig! 


Av My - 12 maj 2014 20:07

Idag så fick jag reda på att resten av alla mina svenska lektioner denna termin inte kommer bli av, eller vi har gjort klart allt vi ska göra i den här kursen så nu får vi ledigt resten. Det tyckte jag var en väldigt trevlig nyhet för svenskan ligger så perfekta tider som gör att vi får sluta tidigare och börja senare, det blir inga jobbiga håltimmar. 

Jävlar vad alla i klassen blev glada! 

   

Ploj bilder! 



John Farnham - You're The Voice

Riktigt ball låt! 


Av My - 12 maj 2014 16:15

  Detta verkade logiskt för min väldigt intelegenta kompis katta(klicka och kom till hennes blogg!   

Citerat av henne: Min pojkven har en groda som tatuering, det är en groda som mästerkatten i stövlarna, förutom att det är en groda oc ingen katt och den har inta stövlar...... MEN DEN HAR ETT SVÄRD! 


Jag  fick ont i magen för att jag skrattade så mycket! It makes no sence! 


Av My - 11 maj 2014 21:17

Jag tycker det är så synd att folk inte kan göra saker på rätt sätt om dem nu ska göra det. För några dagar sedan så hade dem street race på motorvägen där jag bor, jag tycker street race är relativt coolt ändå... Men när en ambulans kommer med larm då den har en pasient där bak och ska in till sjukhuset, då släpper inte föbi den här ambulansen utan börjar kasta sten på den, frammrutan gick sönder bland annat. 

Det tycker jag är fel! Fine att dem nu kör street race, men när det kommer och drabbar andra så är det ju inte okej. varför inte bara släppa fram ambulansen? Vad är folks problem? jag blir lite irriterad, tänk om jag låg där bak eller någon annan jag älskar! 

Vi kör lite klyschiga svartvita bilder på det: 

         



Av My - 10 maj 2014 09:20

 -Foto av Magnus Ragnvid


Var det bara jag som såg finalen av Let´s Dance igår? Det var ju den fantastiska Benjamin som vann, helt klart värdig vinnare, riktigt duktig! Jag kan ju passa på att stayla lite, jag gick i samma dansgrupp som honom när jag var liten, det tycker jag va lite ballt, jag uppträdde även på samma scen som The Beatels gjorde när dem var här i Stockholm för första gången! 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards