myhello

Alla inlägg under mars 2014

Av My - 8 mars 2014 19:13

En fantastisk dag i solen på visningsgården rönninge by i täby tillsamans med familj och min mammas barndomsvänn och så klart min moster som äger gården. Det var väldigt skönt att bara vara ute i solen och gå runt, även fast jag är helt slut i kroppen efter veckan och idrotten i går. 

 

 

Lite ponnyridning för dem mindre blev det också!

   

Nikita trixade för fullt, stegra, sitta, ligga, räkna och godag godag tricket, så otroligt duktig. 

   

Fårarna

   

En så otroligt söt, grå kalv! 

   

Riktigt söta africanska dvärg gets killingar fick vi hälsa på! ni annar inte hur kör man blir.

 

 

  Om du alldrig varit där och bor i stockholm, så bör ni åka dit, framförallt på midsommar. 

Landet är ett perfekt ställe att åka till och bara ha det bra. 

 


Av My - 7 mars 2014 22:39


Svartvitt framhäver det allra vackarste 

 

       

Av My - 7 mars 2014 22:02

Det har varit kul, det har varit lärorikt, det har varit kallt, det har varit extremt ansträngande men samanfattningsvis så var det riktigt bra! 

 

Längdskideåkning- längdstideåkning offpist med galna gupp och hinder - snö bevack grävning - bastubad med hoppa ut i snön nerkylning - redovisningar - mer längdskidor - alpin skidåkning(i läro syfte, vi ska lära oss att lära ut) - #räddapastan - sova ute i tält - ännu mer längdskideåkning - gräva lite till i snön - skratt - galenskap - gå upp för branta backar - gå upp tidigt . långa dagar - morötter - ännu mera galenskap - snögubbsbygge - osv 


Kunde inte skriva denna vecka på ett bättre sätt, jag kom tillbaka till stockholm klockan elva i går kväll och första lektionen i dag klockan 9, denna lektion var idrott.... (alla var helt döda... ja) 


Blandade fotografer: Min lärare Matts, Clara, Katta och jag

 

 

Här är mitt hotel!

             

      



Av My - 4 mars 2014 17:46

Här kommer en snabb hälsning i från Orsa grönklit! Jag befinner mig här uppe i utbildningssyfte med klassen, längdskidåkning, alpint och bygga nöd bevack osv.... Jag åkte i söndags och beräknas vara hemma torsdag 23.00 Jag gör ett inlägg så fort som jag hinner!! Btw, det är typ en och en halv meter snö. Jag är inte van vid detta klimat efter denna vinter!

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards