myhello

Alla inlägg under mars 2014

Av My - 18 mars 2014 17:47

 

Inte riktigt min stil men vad spelar det för roll. 


Jag känner att man anpassar sig för mycket för vad andra tycker, vi pratade om det förut: 

"man blir den man tror att andra tror att man är" 

Så väldigt sant och efter man hört det då försöker man motarbeta det på alla sätt man kan, ganska komiskt. 

Sen har vi ju så klart det här med fack och fördommar, om du gillar svarta kläder och går i det, då är du emo, om man klär sig i modekläder och har ljusa läppar då är du fjortis, om man är smal så har man anorexia (eller så bara kan du inte gå upp i vikt, jag känner flera som äter som hästar men går inte upp i vikt), Osv osv, det kanske bara är jag som tänker på det här rätt ofta, om hur man blir uppfattad och hur jag uppfattar andra ocg det blir verkligen ett hinder i vardagen. 

Vet inte varför jag kom in på det.. Men men!

 

Dagens mening av vincent " det här är någ det mest organiserade känshår jag sätt"  jag skrattade så sjukt mycket när han sa det, vi hade rittävling på tavlan efter vi slutat och helt plötsligt ritades en penis och det slutade i kaos. 

Eller det förvånar mig inte att allt hände för det är alltid snopp konversationer i klassen, men det var kul ändå! 

 

 

 

 




Av My - 16 mars 2014 15:18

 

Körkorts tillstånd fixat - Hanledar kursen gådd - Körkortsböckerna köpta 

 

 

- Så spännande att se mig bakom ratten 

 

- En liten påminnelse, jag tycker det är väldigt roligt att göra headers och insett att jag inte kan lägga upp nya på min egen blogg hela tiden. Så om du behöver hjälp med en så finns jag!


 

Av My - 15 mars 2014 10:37


-No words for this   

-All photos taken by me 

Av My - 15 mars 2014 09:27

   


Det är så fint med snittblommor, framförallt rosor 

 

Under gårdagen fick jag äntligen reda på ett bra betyg, annars under våren så har inte mina skoluppgifter gått så jäkla bra, jag måste varit extremt ofokuserad, men nu är det bara att lägga i en högre växel. Fortsätt kämpa! 


Förra scoutmötet gick lite så där, blandade kännsler efter. Jag har alltid lite svårt för ledare, men samma sak här jag ska fan fortsätta kämpa, allt jag har gjort för scouterna ska inte vara förgäves. Synd bara att folk inte verkar förstå. 


Även fast livet har sina svårigheter är jag jävligt glad och den faktorn kommer från den fantastiska solen, som gör att man får extremt mycket extra energi, framförallt efter gårdagens beeptest! 

Beeptest är ett test som går ut på "spring tills du dör och när du dör fortsätt springa" väldigt jobbigt, jag höll på att svimma (min hjärna fick inget syre/blod). Men det gick ganska bra och det var relativt roligt. 

Av My - 12 mars 2014 17:15

Åhh vilket härligt vår väder

I dag har jag varit flitig vill jag lova, gått upp fem för att sjunga för pappa eftersom han fyller år, sedan var jag först på tur med att redovisa en väldigt tuff men rolig redovisning i skolan, den påverkar två betyg, sedan efter vi slutat så satt jag kvar och pluggade i fyra timmar, en klapp på axeln till mig med ordena bra jobbat. 

Snart så är det fira pappa och funk möte som gäller, även fast man gör mycket hela tiden så kan man inte sluta vara glad eftersom det är så fint väder! 

Jag hörde attt det skulle bli snö egen, men det vill jag absolut inte tro på! 

     

Ja, jag har fotat tyg, jag tyckte det var fint, Don`t judge

 

Gårdagens motto " Om jag var en huggorm, då skulle jag vara en vacker huggorm! 

 


Av My - 12 mars 2014 15:56

Vi börjar med att säga grattis till min kära fader som i dag blir ett år äldre, själv blev jag en dag äldre i dag sen i går. 

Min fantastiska present till honom är en candy grabber... Kort sagt en sån maskin som finns på nöjesfält som du försöker få upp ett gossedjur med hjälp av en klo maskin, en sådan i mingre format och gjord för att ha godis i. 

- Jag: Jag tror jag ska köpa den här till min pappa 

- Mina kompisar: Hahaha ehh okej, är du seriös?

- Jag: Vaför inte.. 

- Dem: Först köper du en joddlande ko mugg till din mamma när vi va i österrike och nu köper du den här till din pappa, ni måste ju ha helt sjuka grejer hemma..... 

 

Jag kan förklara, min mamma samlar på kor ocg därför köpte jag muggen och till pappa hade jag ingen aning om vad jag skulle köpa och det här va i går efter skolan, altså hade jag bara några timmar på mig att hitta någonting och jag tyckte i alla fall att det var en kul grej. Jag tror min pappa blev glad faktiskt! 

 



Det regnar lampor: Glömde berätta en rolig insident i går då vi hade rast och min kompis sitter uppe på bordet och en kille i klassen som altid har för mycket energi skulle ställa sig på händer på borrdet framför. 

När han då ska ställar sig på händer så råkar han sparka till ni vet sådana här stora lampor rektangulära långa hängande, som finns i alla skolor typ. Han råkar i alla fall sparka tilld en så att ena änden av lampan hakas av en krok och rasar neråt och typ dinglar och träffar min kompis så hon börja blöda osv. Jag trode seriöst vi skulle dö, jag satt precis bredved/ dakom den och för mig såg det ut som att hela taket ramlade in eftersom ljuser blev helt knas. HAHAAH det var seriöst kaos efter det...  Men alla skrattade efteråt så kul va det i alla fall och min kompis klarade sig fin fint!

Det är en grej man skulle vilja ha på film! 


Av My - 11 mars 2014 19:28

Jest like everyone else- Det råkade bli en ganska så fint upplagd frukost i morse, så varför inte göra som alla andra när dem gjort något fint eller nyttigt, ja just precis lägga upp det på bloggen. 

Nu kan jag allt om Sex och samlevnad eller inte allt kanske men ändå, efter en hel dags pratande och undervisning om detta ämne. Man lärde sig inte jätte mycket nytt, men vissa saker var faktiskt ganska interessanta. 


   

- Fint fint


Av My - 10 mars 2014 16:51

       

Ibland lyser stoltheten av ett foto igenom

 

Gårdagen tillbringade jag med familjen, mormor och kusin, det blev bowling, fika och middag. Även ett scoutmöte hann jag med där i mellan och städning och upp packning på kvällskvisten.

Jag lovade mig själv att ta det lugnt, men det blev inte riktigt så. 

Dock så var denna dag inge någon höjdare, skulle bara behöva en kram! 



Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards