myhello

Alla inlägg under januari 2014

Av My - 17 januari 2014 19:17

           


  • Åka puuulka för jag har inget körkort! 
Av My - 15 januari 2014 17:15

Under det senaste havåret har jag varit väldigt inaktiv när det gäller scouterna! 

Men nu jäklar så har jag tagit tag i det! Så i söndags var jag på scout möte, i måndags och alldele straxt ska jag dit...

Vi har planen att sitta funk på 24:an, sedan ska vi även åka på läger och Åka och vandra i fjällen nu i  sommar.  

Det kommer bli ett bra scout år! 

 

   

Jag kan ju berätta att här var vi i england! 

 

   

 

 

 


Av My - 14 januari 2014 19:51


Varför inte lägga in en liten sommrigarre bild! Jag har redan ledsnat på snön..   

Det ända som har varit roligt med att den kom var att Jag och ett antal friendsare åkte pulka och sedan gick vi in och fikade och spelade spel, så det är vell det som varit posetiv. Man fryser ju konstant, det är bara för kalt. 

 

ser ni hur kort hår jag hade där... Oh herre min staketus! 

Av My - 13 januari 2014 20:42


Här för någon dag sedan då jag fortsatte med min fotovägg jag ska skapa, så satt vi och tittade på bilder. Då hittade jag då dem här bilderna från när jag var liten, i mina ögon är dem här bilderna helt fantastiska, för mig betyder dem otroligt mycket! 

Jag tänker inte säga mer än så, titta och njut!! 


Jag tyckte om sötsaker redan då!!! <3  

Jag tror i alla fall att jag vann!!




 Här är min fantastiska mormor och mig som liten, det är typ det vakrtaste jag har sätt i mitt liv! <3


 

Ja jäklar vad snygg!!


  

Sån liten skit unge, fantastiskt! 

Av My - 10 januari 2014 17:47

Pom, pom, pom... Spänningen som uppstår efter en sådan rubrik!! 


Nej men det är så här att jag i hela mitt liv har left i en sammlar familj och jag har alltid samlat på en massa grejor, blandannat samlade jag på fåglar när jag var jätteliten men det blev bara en samling på typ 20 st kanske... 

Sedan samkar jag på porslinsdockor och även lite andra små grejer, men det är inget som hör hit, för jag tänkte berätta att jag har samlat på delfiner i nästan hela mitt liv... haha men som sagt man lästnar på att det är plåttrigt och som jag sa förut, ränsar jag alla mina grejer!! så jag ska sälja alla mina delfiner, även fast jag fortfarande tycker att det är ett farsinerande djur som jag hoppas få träffa någon gång... 

Men om just du känner någon som samlar på delfiner eller om du är en äkta samlare, så finns dem till salu!! 

Haha jag har räknat dem då jag fotade dem, men nu har jag glömt bort hur många det var men ca 1000 kanske om inte fler. 

SÅ OM NÅGON ÄR INTERESERAD SÅ SKRIV DET I EN KOMENTAR MED DIN MAILADRESS eller något liknande så kommer vi överäns om ett pris. 


Ja vad bra att ni håller med mig!!

   



Hehe, döm mig inte!!!! dem är fina!!!

Av My - 10 januari 2014 13:15

Jag skulle en gång vela uppleva hela världen med mina egna ögon, man hör konstannt på nyheterna om det ena landet efter det andra, man ser väldskartan och vet att det finns andra länder. 

men jag vill kunna se dem, uppleva dem och vara där, så jag faktist förstår. 

Man är ju bara inmatad med hur saker ser ut och fungerar, men jag måste få uppleva detta själv och skapa en egen uppfatning. 

Många länder man tror att man vet hur dem fungerar, fungerar ju troligtvis inte rikgit så, det gåt för mycket rykten. Bara det faktum att folk tror det går runt isbjörnar fritt på stockholms gator... 



Är det bara jag?   


Av My - 8 januari 2014 19:36

    


Jag tror ju inte att det bara är jag som alltid skrämer upp mig! 

Men jag är verkligen en persson som undertiden man kanske går i mörkret på väg hem eller någonting, går och tänker typ.... 

- Shit va det något som lät?

- Nej det var säkert inte någonting... 

- Tänk om någon kommer hoppa på mig här framme... 

Typ så kan det börja och sedan kan man gå och tänka på om det är så att det händer nu, hur ska jag försvara mig, vad ska jag skrika, mm mm.

- Tänk om jag skulle bli mördad vad händer då!!! och ännu grövre grejer.... och jag har en väldigt bra men hämsk fantasi som gör att jag skrämmer upp mig så sjukt mycket, när jag till och med kommer på en flyktplan typ...

Fy fasiken för att gå själv!!!  

 

Det tar oss in på nästa ämne, för ca 10 minuter sedan så lyckades jag om min mamma skrämma upp oss helt sjukt åt något som inte alls var farligt .. Jag ligger i soffan med min dator, mamma sitter i fotöljen och tittar på tv och vi hör ett skumt ljud, eller jag hör det och säger typ "vad var det där?" , och mamma svarar det var vell vinden. '

 

Jag är en människa som inte alls brukar vara rädd för kryp eller mindre djur, varken spindlar ,ormar eller små skalbaggar, men det här ljuder kom så intensift och jag tyckte det lät som typ vingslag eller något surrrande.

Men inget mer med det ! sedan börjar ju alla i min familj undra lite och min mamma som också har en vild fantasi typ "-ja jag hörde ju om någon spindel som lever i en blomma som förökar sig och tillslut kravvlar alla ut, men jag tror ingen blomma rör på sig"

Jag direkt upp från soffan eftersom jag är närmast, för det är ju i det här läget som man börjar skrämma upp sig så ofantligt mycket.... 

 

HAHA allt slutade i alla fall med att min storesyster som i vanliga fall brukar vara rädd för spindlar och fjärillar mm, går framm och tar upp en fluga som har fastnatt i våran julstjärna... haha jag orkar verkligen inte, vi trodde det typ var en mus eller vad som hälls.... 

Och ljudet var så himmla obehagligt,,, haha!!

 

Fy fasiken för zoombi flugor i julpyntet också!! 

 

 

 

 

Av My - 7 januari 2014 18:11

Väldigt många fotoprogram på internet måste man ju betala en månads summa för att få använda alla verktyg,filter mm. Så därför så har jag nu skaffat ett fotoprogram till datan på media market för 799:- , jag trodde att det här skulle vara ett ganska enkelt program, men herre gud, det kommer ta ett bra tag för mig att förså allting! programmet är Xara photo & graphic designer 7, jag tror att detta program kommer bli jätte bra framöver, bara jag kommer på hur man gör. 

 

Kul grej, alltid kan man lära sig nya saker! 


Idag har jag jobbat på staduim(har praktik där varje tisdag), första dagen efter jullovet, inte alls så pigg, man kunde ju inte sova i går kväll för att man vant sig att gå och lägga sig rätt sent, så det slutade med att jag somnade runt ett halv två och skulle gå upp senast sex!! Yay va kul.. eller inte. så efter en sömn på ca 5 timmar så skulle man upp och sedan åka till staduim, kom hem klockan 17.15 så det har varit en ganska lång dag, men det gick bättre än förväntat! 

Så va det med det!  

 

I går hjälpte jag två super fina tjejor med vardera header, dom lät faktiskt väldigt nöjda! Behöver du också hjälp? säg bara till jag tycker det ör väldigt roligt

 

 

 


För bra syster alltså!!

Haha insåg  attt min familj känner mig för bra när bom köper mig en SWAG mössa i dag, hela den storyn orkar jag inte dra, men jag och dessa ord är bästa polers, ska bära den på huvudet jämt asså!! för kul asså! 

Visst är min syster snygg, Si me hermano es mucho guapo!! Mångkulturellt jag vet!!! 

 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards