myhello

Alla inlägg under oktober 2012

Av My - 3 oktober 2012 17:55

            


           



Haha ja vad ska man säga ^^ De roliga är att jag tyckte dem första va riktigt bra när jag precis hade gjort dem! De var ju dock ett tag sedan x)

(Det här är alltså mina headers genom tiderna) 


Btw: vad fjortis jag ser ut på dem första xD HAHA 

Så himmla SÖT ^^ 


Av My - 3 oktober 2012 15:07

HAha i går kväll så tittade jag på ung och bortskämd, för typ första gången xD och då pratar alla dessa ungdommar om fiskar och då tror dem att fiskpinnar simmar och man direkt kan fiska upp en fiskpinne ^.^ Snälla någon. Dem är typ 

20 år! Tycker så synd om dem. De är helt sjukt :o 


Jag tänkte skriva ett inlägg i gårkväll då precis när jag hade sätt det... Första tisdags inlägget på flera månader xD 

Men nej så blev de ju inte eftersom vårat internät inte funkade ^^ 

 


Det är onsdag och vet ni, jag har inga scouter eller någonting.. 

Eller jag har ju läxor men eftersom jag har pluggat typ varje dag nu, så tänkte jag att

jag kunde få ta det lite lugnt!

SOFFTICH! 

 

Btw: fart sitter blindtarmen?? för jag hade jätte ont i magen i dag, har aldrig haft ont på det ställlet eller 

jag har aldrig haft den magverken... 

Man brukar ju kunna vara hungrig, mätt eller mensverk.. Men de här va något nytt xD 

 

 Shoo Doo! 

 


Av My - 1 oktober 2012 17:14

Den här snyggingen fyllde 40 år i fredags! 

Och det är inte vilken snygging som helst utan de är min mamma <3

GRATTIS

 

Hon fick inte som hon hade planerat på sin födelsedag men det blev bra ändå<3 

 

I fredags gick jag bara halvdag i skolan, för att sedan hem och duscha för att sedan åka och firra en som heter gunnar och lite mamma samtidigt men vi hade inget varmvatten hemma(ducshen) så vi hann inte eftersom vi skulle med gotlandsbåten som gick klockan 20.00 sen fick vi lite gäster och en massa annat hände innan vi faktist kom till båten över till gotland.. (ca 22.30)Från visby sen åkte vi vidare till hemse där vi skulle bo på ett mysigt vandrarhem. Men vi va ju inte framme där fören 00.00 ca 

Juste btw: de va våran familj på 3 personer och familjen devrient på 4 personer som skulle få platts i en raggarbil som är beräknad för 5 persone xD (vaker syn) 

i alla fall, när vi kom till vandrarhemmet, de va då vi firade mamma med chanpange och tårta.. 

 

 


Dagen efter blev det lite promenad och schopping i hemse xD 

Och sen va det bara att börja ficksa sig inför bröllop (de va därför vi åkte till gotland) 

 

De va ett otlroligt trevligt och fint bröllop, med en massa trevliga gotlänska seder <3

Bla: När bruden eller brudgummen lämnar sin partner ensam under middagen så får då 

alla andra då i motsat kön springa och kyssa bruden eller brudgummen som blir lämnad!

 

Sen en till sed är att man har brudvisning på kvällen, då har det gått ut i tidningar och radio i byn att dem ska gifta sig, och då kommer hela byns befolkning och bruden och brudgummen visar upp sig och sen ska man dricka gotlanddricka(sprit som smakar... inte gott)och salta kringlor :D( de blir då altså hela byn bjuden på ^-^

 

Trevligt eller hur <3 

 

 

Nu har ni säker lessnat på att jag pratar/skriver, men sen så va det allmän bröloppsfest ^^ 

 

Och så på söngaden åkte vi til visby och gick där hela dagen, och sen åkte

båten hem till fastlandet i gen <3

 

Tack för den här helgen<3 Och GRATTIS i gen till alla som fyllt år eller då gift sig...^-^ 

 

 

 

 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards