myhello

Alla inlägg under oktober 2012

Av My - 21 oktober 2012 17:47

Hemma i gen efter en helg ute i lissma :D Med Radioscouterna ^^ 

Vi har hittat på en hel del massa grejor, väldigt kul.. Vet ni hur lerigt de va eller..?? Men de var bara två st som halkade och rammlade xD (jag tror vi ska se de posetift!! 


Btw: vi fick sova inne på madrasser. oj oj oj vilken lyx!! HHAHA kuligt! <3 

 

Vet ni när vi va ute på något som kallas rävjack(Du ska inte jaga rävar utan det är ett spel ute i skogen där su ska hitta en grej med hjälp av olika toner i örat... Skit samma) Då när jag går ute i skogen helt själv med en sån där grej i örat så hör jag hur något låter... Då står en Älg ca 5-7 m i från mig(stor som ett hus) 

Och den blir så rädd för mig att den hoppar 2 m upp i luften och springer in i ett träd så trädet knäcks på mitten... VET NI HUR RÄDD JAG BLEV??? Jag var lite skakis efter det..:o 


I morgon är det skola, men jag är faktist inte äns lessen över det för det är läsvecka! :) relativtkul, roligare än vanligt... Dock är der orienterings prov/test med gympan :( jobbigt! Men men inget är perfekt :D 


 

Det ser kanske inte jätte kul ut, men eftersom du inte var där kan du inte säga något.. Aa ha xD 


Av My - 19 oktober 2012 17:20

Äntligen är dem proven över.. Och vet ni vad (jag tror faktist at jag kan få riktigt bra betyg på allla) 

Så här mycket som jag har pluggat i år har jag alldrig gjort, så jag är skit nöjd :D 

Och eftersom jag har pluggat så har jag hoppat över att blogga(man måste ju prioretera lite <3 

Nästa vecka är det läsvecka så det blir ganska soft, dock kommer jag ändå behöva plugga typ mins en timme om dagen men, så får det bli.. Det är bara att kämpa PÅ ^^ 

I morgon är det så kallat JOTA.. Oj oj oj (Jamboree on the Air) Scout grejs :D 

Så jag kommer att vara borta hela helgen... Hohoho så kuligt :) 

Har hänt en hel del i veckan bla: Bowling i måndags, mycket trevligt (JAG VANN!... eller nej bara om man räknar poängen som i minigolf xD) 

 

Ja jag vet att jag är snygg, men va inte avundsjuk.. För de är du också <3 

Btw: Snart är det höstlov!




Av My - 14 oktober 2012 18:46

   


Syster, kar och barn på besök <3 SIGGE heter den nya medlemmen i familjen.!! 

Det blev goomiddag och efterätt på det :D 

Nice, och den filuren ska man vara hundvakt till ^^ 

Nu blir det lite spanska plugg och sen solsidan. 



Av My - 13 oktober 2012 21:07

I dag är det minsann lördag Tjoohoo! 

I går som jag skrev att jag kanske skulle göra, åkte jag in till stan för att där träffa Tippe<3 

Vi hade planerat att gå på bio men det blev inte så, utan vi gick bara runt och hade allmän tjejkväll xD 

Men de va ju inte så att vi kunde skilja oss så snappt, så tippe följde med mig hem och sov här <3 JAAA va mysigt!(Skilja lät som att vi var gifta, men så är inte fallat) ^^ 

så i dag har vi haft baktime, vi bakade chokladfondant och drömmrulltårta xD EE smaskens haa(intimt skämt) 

De har varit mycket trevligt, även fast vi inte gör så mycket.. så blir det ändå kuligt <3 

Tänk hur mitt liv skulle se anurlunda ut om inte du fanns med i bilden, hela min uppväxt hade varit anurlunda (på ett icke opptimalt?? sett) <3 

tycker riktigt mycket om dig ^^ 


 

(hoppas de var okej att jag la upp den bilden<3 den va så söt) 



Har faktist pluggat i dag också, medans vi tittade på film, så lite duktig är man i alla fall x)



Av My - 12 oktober 2012 11:47

Nu sittar man i en soffa i skolan efter att ha simmat runt son grodor i en plaskpöl med hela klassen. Men jag fick A på de så jag är nöjd :D

I kväll så ska jag och Tippe kanske gå på bio, men jag vet inte om jag får.. Eftersom de är inne i staden!!
Men vi får vella se :D

Hoppas hoppas hoppas! Saknar den ungen så otroligt mycket <3

Har inget mer att säga så hejsan dåsan!!

Av My - 9 oktober 2012 20:22

Tjoo, har haft en rigtigt trevlig helg.. tillsamans med familj och släckt bla: Farmor <3   

De har varit jätte kul! 

Känner inte att jag ska berätta allt här^^ 

Helgen var underbar och sen kom man ju hem och inser att det är skola dagen efter :( 

 

 

Jag vet inte vad jag ska skriva mer än det! 

Kanske att jag har så sjukt mycket läxor och plugg, så förvänta er inte en massa inlägg <3 

 


Av My - 5 oktober 2012 21:39

  Sry, för att ni får se samma bilder hela tiden men jag tycker att det är ganska kul att sitta och klippa i olika program med bilder... 


Har precis suttit och pyslat med en bok xD Jag kan lägga upp en bild när jag är klar, för det går inte att förklara vad jag gör.. Fick den uppgiften på bilden i dag(änsålänge är det bara jag i klassen som har fått den men alla andra skulle också få den tror jag) skit sammma ^^ 


I alla fall, som vanligt så har jag ganska fullbokad helg så troligtvis kommer det inte bli några inlägg ^.^


I morgon under dagen ska vi packa lite, för sen ska vi åka birka paradise.. Eftersom en i släckten har fyllt jämt 

och han valde att åka båt med alla i stället för att ha fest :D 

Så jag kommer inte hem fören på södag kväll <3 Så kuligt... 

Båt två veckor i rad xD 


Ha en trevlig helg hörrni! 

Av My - 3 oktober 2012 21:14

Rastlöst barn! Efter jag ätit kvällsmidag så blir jag alltid hyper aktiv... XD förstår inte vad energin kommer i från, men de är ju kul ibland^^
Men i kväll valde jag att göra smoothie<3

(mobil inlägg) blir alldrig riktigt bra x)

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards