myhello

Alla inlägg under maj 2012

Av My - 7 maj 2012 18:32

Jag var ju och tittade på LMFAO i fredags xD Hade en underbar och cool kväll, Hahaha har lite inspelningar som jag hade tänkt lägga upp men jag vet inte om det kommer fungera för min data tyckte inte att det var en

sån bra ide tydligen :o

Men det var en fantastisk upplevelse och ni som också var där kan nog instämma. även fast inte jag är något Fan så tyckte jag att det var kul xD


Videosarna har ingen kvalitet alls och är väldigt suddiga eftersom man typ hoppade och skrek hela tiden och när jag spelade in det här så stod vi lite längre bak för vi orkade inte stå så långt fram.. Och videosarna kommer se as tråkiga ut men när man var där och då var det sjukt hög volym och massa olika efekter på scen :D 

Ni som har varit på konsärer fattar xD 


 
 

Dem bästa videosarna han jag inte ladda upp det tar typ 30 min att ladda upp en video... <3<3

Ni kanske får se dem en annan gång 


Av My - 7 maj 2012 18:29


Händer varje gång!!

Den här bliden har sprungit runt en del på facebook så alla har säkert redan sett den... men men ^^

Det är ju så sant XD  


Av My - 6 maj 2012 22:09

Har haft väldigt fult upp och har inte haft någon tid alls med datorer eller teveapparater :D 

Det började i torsdags när jag var hos tandläkaren :O( usch, hatar tandläkaren) Dem sa att jag skulle slapna av i tungan men jag fattade inte hur man gjorde( måste nog träna på det till nästa gång) 

Och så skulle dem ju så klart fota mina tänder med en sån där hyper stor grej man ska få in i munnen och bita på... 

Hur stor muntror dem att man har i gentligen??... 

Men jag hade inga hål och det gick ganska bra(som vanligt vill dem att man ska borsta tenderna oftare) 


FREDAG 

Hade en ganska vanlig skoldag, utom att vi hade praktiskt prov i hemkunskap... ( fick A  :D) 

Sen efter skolan åkte jag till grönan för att titta på LMFAO(grymt kul) 

Jag kom in ca 16.30 då det bara tog ca 30 min att komma in( helt sjukt, hade sån himmla tur för sen blev det as fult) 

När jag kom in på grönan så mötte jag upp Tippe och några av hennes kompisar(tror dem var 5 st) 

När jag hade mött dem åt vi lite mat och satt och snackade med några helt skumma grabbar(HAHAH rätt sköna) 

Efter maten började vi trängas med massa folk, stod tajta som sillar i två timmar innan det började :D 

Sen var det 1,5 timmes framträdande( GRYMMMMMMA DEM ÄR, och jag är ingen av deras fans) 

Kom väll i från grönan runt 23.00 då mamma, pappa och min kusin kom och hämtade mig


Tack för den kvällen LMFAO!! 

Har lite videos jag kan lägga upp sen men hinner inte nu... 



Lördag

Blev vekt klockan 7.00 trött som F*n efter gårdagen... Jobbade hela dagen med att blåsa sand och flippfloppa :D 

Vi slutade inte jobba föran vi var färdig på den addresen :D runt 21.00 var vi vell hemma.. åt lite middag och somnade på soffan(mamma och pappa också) .... Vaknade klockan 04.30 och låg kvar på soffan, för pappa hade inte velat vekt mig. Så efter det gick jag och la mig i min egna säng... 


Söndag 


Vaknade klockan 9.00 för att äta frukost och åka med mamma och pappa på komfermand träff(vi fick mer info om lägret jag ska på i sommar på komfirmation.. :D 

Efter den träffen åkte vi på loppisar och hittade en massa bra grejer(när vi kom hem scrapbokade jag och mamma en as cool grej som jag kommer visa sen, när den personen har fått den för om den läser min blogg så blir det ju ingen överaskning)... Efter det åt vi middag, efter middagen drog jag och Linnea ut och sprang... 


Nu kan jag säga att jag har träningsverk efter den här helgen... Först LMFAO(stå och hoppa med händerna i vädret) 

Sen Jobbat(det tog också sjukt mycket på armrna) Och nu sprungit :D 


AJA en bra men stressig helg(vecka)... TACK alla för den hät veckan


HAr inga bilder för tillfället men troligtvis kommer det en massa när jag har tid :D 


Av My - 2 maj 2012 22:42

Lessen men jag har inte tiden... 

Hinner och kan inte :( :( :( 

Har massa att säga men det får bli en annan gång ^^ 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards