myhello

Alla inlägg under maj 2012

Av My - 16 maj 2012 07:20

I dag är det skoljogg :o 

Man ska springa 7.5 km (tror jag, vet inte riktigt hur långt det är) på tid, det är sjukt jobbigt men om man inte gör det här så får man sjukt mycket lägre betyg i idrott, så det är bara att göra sitt bästa. 

Jag vill bara komma under en timme och det gör man, så jag får i alla fall ett E kanske ett D... 

Men om man tittar ut, så är det ett sjukt bra springväder :D Hopppppppas det går bra ^^ är sjukt närvös. 

 

Suddig bild.. jag vet!!  

Av My - 15 maj 2012 15:04

Så nice, i går och i dag har jag bara suttit och sytt :D 

VI har slutat as tidigt och i dag började vi inte förns 9.00 <3<3 

I kväll ska vi visa upp för föreldrar vad vi har gjort och våran klass ska även sälja våfflor till våran klassresa ^^ 

Så underbart :) 

 

Av My - 14 maj 2012 19:56

Rätt bra för att vara en cover xD Älskar hans röst men jag gillar orginalet bättre ^^ 


Av My - 14 maj 2012 19:39

Hejsan svejsan.. I helgen var jag på försmak(det är en hajk med hela stockholms destrikts blivande seniorer) 

HAhaha hade två helt galna dagar :D Ena dagen for man runt i hela stan (nu kan jag varenda buss och tunnelbanelinje xD Nej men typ) 

Har lärt känna en hel del folk men jag kommer inte i håg vad någon heter ^^ Smart...eller?? 

Jag kan inte skriva allt jag har gjort i helgen för det har hänt så mycket :D 

     

 


Av My - 9 maj 2012 21:51

Hon var inte så dålig, hittade precis henne på youtube ^^ 

Sjukt söt tjej! **

Jag vill också kunna sjunga...   Grym tjej för att vara så liten <3

Av My - 9 maj 2012 21:29

Kom precis hem från scouterna :D.. As chill möte. Vi åt tårta och snakade ^^ 

Vi pratade en del om justin bieber xD HAHAHAHA jag är inget stort fan men jag hatar folk som säger att han är

bög mm. Man behöver inte tycka om honom, men man behöver inte snacka skit om någonting vi inte har någon aning om xD (men det är min åsikt, alla tycker vad dem vill) Men jag gillar faktist hans låt boyfriend ^^ 


 

Av My - 8 maj 2012 20:53

HAhaha dör, den som har gjort den här tio timmars långa filmen kan ju inte ha något liv... xD

Min första tanke var  " WTF "  


Av My - 8 maj 2012 16:26

Tjoo.. dagen har varit rett soft, fint väder och fick sluta klockan två :D 

Snart är det scouter, fast det är scouter för minior så jag ska bara vara ledare ^^

Det är lite roligt för alla tror att vi scouter eldar, knyter knopar och hjälper tanter över gatan^^ 

Fast det är ju inte så, eller vi eldar och knyter knopar i bland men det mästa vi gör är att bara ha kul och umgås, på scouterna ska man ju respektera alla och man ser helt andra sidor av folk <3 

Scouterna ska ju vara en riktig natur vänn men det ända vi gör i naturen är går

på hajker, tävlar och är på läger (ungefär) !! 


Så för er som tror att scouter bara är nördar som inte har något liv, har ni fel xD (om jag ska vara ärlig trodde jag också det innan jag tästade)

Det är synd att folk inte ser scouting för det det ät xD(för om folk skulle se det som en nörd sak skulle nog sjukt många fler gå på scouterna) :D 



 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards