myhello

Alla inlägg under oktober 2011

Av My - 6 oktober 2011 15:33

HAHAHAH sköna låtar Har börjar lyssna på bob marley rätt mycket hans låtar är väldigt bra också :D 


 Man får den på huvudet!! 

Av My - 6 oktober 2011 15:17

LÄRARE är som små skitungar som skyller i från sig på allt, dem har värkligen inte gjort något eller?? 

Fattar inte hur många lärare jag har gått till och alla skikar mig bara vidare 


Anelie nej men det har inte jag ansvar för gå till stefan

, stefan nej men det har inte jag gjort det var nog petter,

petter fast jag tror inte att jag har med det att göra gå till stina 

och så fortsätter det så...

Vem fan har ansvar för skiten???? 

Av My - 6 oktober 2011 07:27

Trvligt scoutmöte i går vi bakade kladdkaka med grädde  och färjade örngått med en spesiel grej och sen gjorde vi olika mönster på dem eller man knyter snören innan man färjar så det blir massa ringar :D 

     

Av My - 5 oktober 2011 16:35

Äntligen fördig med min fantasy berätelse på svenska.. bra att jag inte äns har läst i genom den inna jag lämnade in den... <3<3 


Min skola är oretvis som vanligt: om en får göra det borde alla men inte på vår nej utan en får glass och rästen får titta på typ så fast det var ett dåligt exempel men ändå ni fattar!!! 


Ska hjälpa till och laga mat sen ska jag gå till scouterna vi får se vad som händer där, är inte säker på vad vi ska göra men det blir nog kul. 


Herrrrrrrrrrrrå sötnosar 


 

Av My - 4 oktober 2011 14:32

tjenare tjenare.

sjukt trött efter den jobbiga dagen, vi hade ju orienterings test/prov 

man skulle springa 5 km och sen orientering på det fick D eller E

ganska nöjd eftersom det motsvarar G+ och G eller en annan person hade säkert varit ganska besviken på de men jag är nöjd eftersom jag suger på orientering...


ska ta ett svalkande bad snart och sen blir det vell äta mat för sen gå till mina söta små kids 


Jag: Ring ring ring, hej mamma 

Mamma: hej, gick det bra i skolan i dag.

Jag: så där är väldigt trött efter orienteringen.

Mamma: gick det bra 

Jag: aa ganska fick E eller D 

Mamma: varför fick du så dåligt.

Jag: så dåligt är det vell inte 

Mamma: men E är vell underskänt 

Jag: nej det är G 

Mamma: jasså men då var du ju bra 

Jag: hej då puss 

Av My - 3 oktober 2011 19:22

Sitter och pluggar engelska, min hjärna har dött nu så jag tänkte pausa lite.. 

i morgon är det orienterings prov, jag kommer dö jag är så sjut dålig på det och det är alltid över ett så stort område och enligt tommy så är det änu större i år..


Kommer inte palla både springa långt och orientera sammtidigt kommer vara hemma klockan 8 i morgon kväll fören jag är klar..... 

     

Av My - 3 oktober 2011 08:23

Godmorgon det blir ett kort inlägg... ska snart dra till skolan. första lektionen bild och sen syslöjd fan va nice <3 måste ta med mig engelskan hem så jag kan plugga det är ju engelskaprov på torsdag OMG fett nervös 

Av My - 2 oktober 2011 19:27

Hahaahahahhaahah, Fan va skön bild/ från facebook!!


Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards