myhello

Alla inlägg under oktober 2011

Av My - 17 oktober 2011 21:08

Nu har läsveckan börjat, vi har väldigt nice dagar och jag läser en bok jag redan har läst så det är inte så svårt :D HAAHHAHAA ganska kul faktist man behöver inte göra så mycket typ lysna på musik och äta tuggumi, läsa lite och sen hoppa 3 sidor.....


Älskar sida 93-96 tror jag. Ni kommer inte fatta det roliga men det är roligt om man läser boken (FALLEN ÄNGEL <3<3<3<3) 


Patch: Gillar du mexicanskt?

Nora: Men vad gör du i mitt hus?

Patch: Taco?

Nora: Taco?

Patch: Ja, taco Tomat, sallad, ost!!!!! HAAHHAHAAHAHAHHAA så jävla skön kille är typ kär, ni måste läsa den boken :D  

     


                                   Veckans Tider!

                * Idag: 9.00 - 14.00 

                *Tisdag: 9.00 - 14.30 

                * Onsdag: 9.00 - 14.30

                *Torsdag: 9.00 - 14.30      18.00 - 20.00

                * Fredag:       LEDIGA 






Av My - 16 oktober 2011 17:19

Så jävla trevlig helg tack alla som vr med på JOTA ni gjorde min helg.....

men sen när jag kom hem så fick jag höra en del dåliga nyheter känns så där tänker inte ta upp det, det är ganska opasande och jag vill inte att fel person ska läsa :/ men jag kan säkert ta upp det lite senare :D <3<3<3


BILDER:

       

Här är när vi har JOTA invigning 


 

Och här äter vi pizza!!! <3

Av My - 13 oktober 2011 19:10


Kärlek är sjukt mycket bättre än pengar: han kan inte ta hand om sig själv men han tar hand om hunden och det är den som får mat... <3 <3 <3 GULLIGT 

Av My - 12 oktober 2011 20:58

Aja hej på er lessen att jag inte har skrivit dem här senaste dagarna,

men jag har inte haft något att skriva och jag har inte haft tid i går kom jag hemm klockan 22.00 så jag orkade inte äns starta datan för dagen hade varit ganska hektisk och jag vet inte om det blir sån bra uppdatering på ett tag men vi får se..


Vi ses när jag har tid :D 

Av My - 9 oktober 2011 16:45

 

Av My - 8 oktober 2011 14:39

HAAHAAHA har varit ute i den ruskiga skogen och plockat svamp bland trollen. :D 

Älskar svampmacka 

     

Av My - 7 oktober 2011 18:48

Skitdag Skitdag Skitdag Fredag Lördag Söndag Skitdag Skitdag 

Mysikgt :D sitter i min one piece och har allmänt mys och snart kommer ju Idol ;) 

Har ni haft en trvlig dag? det har jag men det har ju regnat som f*n..., 


    SAKNAR SÅ HIMMLA MYCKET VÄNNER    

        

Av My - 6 oktober 2011 17:05

OMG ser ut som en uppblåst ekorre fulllltttt 

 Usch Usch Usch   

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards