myhello

Alla inlägg under juli 2011

Av My - 3 juli 2011 18:43

Hello, har inte skrivit på hela veckan jag vet men tiffany har varit här och jag fick 33 virus i veckan så min dator laggade ( :( ) 

Tiffa kom i måndas, kommer inte riktigt i håg va vi gjorde då men i tisdas så åkte vi till östnora och dadade och såg en snygg kille i kiosken. 


I onsdas så åkte vi in till stan för att möta linus och linnea men dom va så sega så vi gick till platan och träffade massa flummiga människor som vi umgiks med, tills linus och linnea kom för dä drog vi till mc för alla var hungriga och då följde massa conväntare med (conväntare = folk som har varit på massa olika convänt t.ex: uppcon, närcon etc) så då var vi ca 14 pers , efter mc så gick vi till en annan skumm affär för att köpa pocky jag hade alldrig smakat de så alla blev typ fet schokade men jag viste inte ens va det va, men det skulla man typ veta. 

Sen hände lite mer grejer och sen åkte vi hem och åt och sen satte vi och tittade på bad med michael jackson för jag har börjat älska den videon för det är då han är så snygg och han dansar sjukt bra i den videon.

och spelade stepmainia och vi lyckades mistolka allt ( t.ex: Gud va skönt det va att ligga, jag jag klararade det, 

det är så svårt att håla in den ena och trycka med den andra samtidigt, mm) 


sen i torsdags så var vi mest hemma vi var och badade lite senare men det hände inte så hjätte mycket.

och sen i fredags så åkte vi till lite afärer med mamma och sen helsade på pappa på jobbet och åt tårta, och sen badade vi igen (för omväkslingskull) 

och i går så var vi på festival i lida de var väldigt trevligt och kul mm och hände väldigt mycket vi fick ragg från 18 åringar som typ trodde vi var jämngamla( eller en bra ålder enligt dom) 

och i dag var vi på lådbilsrally i stan, men vi pallade inte vara kvar tills alla hade kört så jag vet inte vilka som vann. och  sen körde vi tiffa till tåget för hon behövde inte åka hem nu...  och vi har tittat på anime och ritat också under dom här dagarna. 


skule ha lagt upp foton men hittar inte sladen till cameran så det gick inte men ni kan vel få lite webb bilder i stället. 

               

tiffa jag viste inte vilka jag fick ta så jag tog lite olika( sry om det var någon):D 


Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards