myhello

Alla inlägg under maj 2011

Av My - 12 maj 2011 16:00

okej i dag är det ju kvällsskola eller vad man ska säga att det heter vi ska ha matte, idrott och engelska när föreldrarna får titta på och se hur bra man jobbar..

men man är inte deräkt sugen på att gå till skolan i gen man har typ hunnit vara hemma en timme.. aja vi får håppas att det går bra men jag tror ingen kommer kunna konsentrera sig eller inte jag i alla fall jag kommer typ stå och prata med min mamma!!! :D :) :* ^^

Av My - 11 maj 2011 17:17

älskar sommar, jag har haft en mycket bra dag slutade 13.15 och sen gick jag och emelie och köppte slush i det här varma vädret. och sen gick vi mest runt och sen gick vi till victoria och hoppade stutsmatta och massa annat skojigt. så det har varit en väldigt bra dag men den är ju inte slut än och efter maten så ska jag, linnea och emeilie springa fast mamma sa att inte jag kanske kan för vi skulle tydligen åka och hämta en ny soffa och den är ganska långt borta så då ska vi äta på vägen, och då kanske jag inte hinner springa! :DD

 SMASKENS!

HOPP ;HOPP       

Av My - 10 maj 2011 15:02

Hej, skrev inte i går men nu kan jag skriva lite, som t.ex att jag fick alla rätt på no provet vi hade förra veckan, och att jag ska ut och springa med linnea klockan fyra, vi får se hur det går i den här värmen... 

sen i kväll kommer min gudmor och hälsar på så det blir nog kul 

Herå ska ficksa mi nu!! :D 

Av My - 8 maj 2011 16:08

hej, i dag var det scouttävling och vi vann jippi! och nu är första doppet klart också (i havet) :DD efter tävlingen när vi väntade på att få veta vilka som vann så solade jag och amanda sen köpte jag sara och ananda glass och sen badade vi fast sara bangade! :P <3

Av My - 7 maj 2011 16:05

hej, jag och amanda var och shoppade i dag det fanns massa fina saker men jag köpte inte allt jag ville ha för jag hade inte så mycket pengar...

köppte fett coola byxor hehe dom är typ väldigt blomiga men snygga!

      och en koffta som passar fett bla till dom här vita byxorna under.

   


Och sen köpte jag en morsdag present till mamma.

skulle köpa converse men det fans inte i rett storlek , jag har ju rosa men jag ville ha vita eller svarta också :D

Pössss

Av My - 6 maj 2011 18:15

Jag vet inte vad jag ska skriva på min blogg mer, för det kan ju inte vara så jävla kul att bara sitta och läsa om vad jag på dagarna, men han ni några förslag så kommentera järna. 



     Pösss

Av My - 5 maj 2011 18:48

Typ fett coolt vi fick korv med bröd i dag i skolan fast bara en för sen fick man ta lasange för korven tog slut men är det inte lite coolt, korc med bröd liksom tänk er typ första gången ever!!!! :D aja har inget bättre att säga 

Pössssss och kraaaaam

Av My - 4 maj 2011 19:03

Måste lära mig rita bättre asså jag ska lägga ut en bild på när jag har ritat och det blir alldrig bra.. Men man blir fett avis om man tittar på när den här killen ritar!!! :D:D 

   




Han är så grymt duktig på att rita!!!   

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards