myhello

Alla inlägg under maj 2011

Av My - 24 maj 2011 16:32

Hej, vet ni det är bara 9 dagar kvar i skolan sen är det somarloooooooooooov.

längtar som fan men detäe så skönt för det äe bara den här veckan och nästa som vi har riktig skola för sen ska vi på vandringar och ha städdag och sånt.

i morgon börjar vi 9.40 och slutar 13.15 fett skönt.

och på fredag är det skoljoggen det är inte så jätte kul men det är roligare en vanlig skola.. 

och dagen innan skolavslutningen ska vi vandra cirkus 9 km runt djurgården och sen ska jag, emma, amanda, linnea, victoria, emelie och ida till grönalund är fett taggad för jag älskar karuseler :D 

Av My - 22 maj 2011 20:38

hej, har haft en underbar helg det va fett kul på vår paddlingshajken, gårdagen började med att jag vaknade klockan 9 eftersom jag va på fest kvällen innan och då när jag vaknar av att amanda ringer så kommer jag på att jag har 2 timmar på mig att paka allt som ska med, äta frukost,

klä på mig och åka och handla! men jag hann sen padlade vi ut till än av öarna och åt lunch (kasler, ris och varm bea) 

sen åkte vi och tittade på alla andra öar för att hitta den finaste som vi skulle sova på.

och sen hade vi bara almänt kul hela dan, och sen senare på kvällen efter vi hade ätit och diskat så drack vi varmchoklad vid elden och bara myste, men klockan 22.30 ca

så padlade vi in till en vik väldigt tyst för vi skulle skrämma dom yngre scouterna så vi smög där i skogen ganska länge tills vi kom fram och då märkte vi att vi lät så mycket så jag skulle låtsas vara en joggare som var ute och sprang.

men sen så skrämde vi dom till slut och det va gätte kul sen smög vi tillbaka till båtarna men eftersom det hade hunnit blivit fett mörkt så 

va ju jag skit rädd för jag hatar mörker. sen när vi kom till vår ö så satt vi i våra sovsäckar i vindskudet och åt pringels chips innan vi gick och la oss och då var vell klckan lite över tolv. 

men alla va fett trötta så vi somnade som små hundvalpar. 

sen på mogonen åt vi en god frukost och packade ihop alla saker och sen padlade vi till stranden i gen och tvättade kanotena innan hajken var slut. 


men jag hinner inte skriva mer nu för jag måste duscha/ hej dåååå 


Av My - 20 maj 2011 15:24

Sho, typ haft konditinonstest i dag jag är ganska nöjd jag fick bättre än förra året.

sen hade vi engelskaprov typ suger på engelska så jag tror inte att det gick så bra.

ska typ städa mitt rum för de har inte hänt på länge,

och sen i kväll ska jag på 

pubbafton/fest i typ lindholmen eller i närheten i alla fall och värdens bästa tiffa kommer så det kommer garanterat bli kul.... 

och jag tror inte jag kommer blogga i morgon så jag säger det nu att jag ska 

padla med amanda och sara och sen sova ute på en ö i muskan  kommer bli fett kul men jag kommer vara så trött efter i kväll så jag kommer ju inte palla vara uppe gätte länge!      


Av My - 19 maj 2011 19:25

hej, vekarklokan ringer men vill inte gå upp för man är för trött XD

skolan gick bra i dag också. sen skulle jag sringa men emelie men jag sprang med victoria i stället vi sprang 45% av slingan sen körde vi backträning :D 

vi har konditions täst i morgon kommer typ gå åt helvete för jag har ingen kondition.. 

Av My - 18 maj 2011 20:47

tjo, sitter i soffan och vilar, har varit med emma i stan i dag för one direction är i sverge för tillfället och emma typ elskar dom hehe dom e söta men dom borde göra egna låtar inte covers. jag orkar inte lägga in bilderna jag fick på dom men ni får nöja er med bilder från google! :P 


          

Av My - 17 maj 2011 19:21

Hej, har inte sovit någonting natten som var så jag har varit sjukt trött i dag. efter skolan skulle jag vara med victoria men då ringde mamma och sa att jag skulle följa med henne till nynäs för att göra lite saker men när vi ändå var där så gick vi i lite afärer och jag fick ett svart linne och en bolero och en fett snugg tröja/jacka! 

men sen när vi hade kommit hem i gen så kände jag i mina fickor och då var min mobil och nycklar kvar i omklädnings rummet så jag och mamma ringde lindex och frågade om dom hade sett dom och dom låg i kassan så då var det bara att åka tillbaka och hemta dem... :D :p som tur var, men nu har man lärt sig en läxa också...



Jag förstår inte hur du klarar det, för det hade inte jag men du har lyckats. :|

Av My - 15 maj 2011 18:38

Hej, idag har jag typ sett alla karate kid filmern utom den sista ska se den i kväll och sen så kom världens bästa syster på besök, sen innan hon skulle åka i gen så åt vi på pidos en pizzeria fast det finns annan mat också så jag tog typ kött och bea! 

har inte kunnat skriva tidigare i dag för internet har laggat av någon underlig anledning men nu hoppade de i gång igen så jag passade på att göra ett inlägg nu! :D 

i morgon är det skola men det är bara 2 och en halv vecka kvar i skolan och troligtvis missar jag min skolavslutning för min kusin tar studenten och det är mycket viktigare. :P 

puss på er/mysan 

Av My - 14 maj 2011 09:48

Hej, i går så va jag ju ledig eller? nä, jag var ledig från skolan men i stället så jobbade jag med pappa vi ficksade en husgrund och vi åt lunch på någon sjökrog på ekerö för det va där vi jobbade.. men i dag ska jag på karnival i stan har alldrig varit på den karnivalen så vi får se om den är rolig. :D       

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards