myhello

Alla inlägg under april 2011

Av My - 7 april 2011 16:40

som vanligt va jag i skolan i dag som gick väldigt bra! har fått mina betyg också, är stolt fick bätre den här terminen än förra :D 

För försa gången i mitt liv har jag ätit double dip, de är typ någon slaks godis mamma och pappa åt när dom var små, men när vi var i norge hittade vi sånna. dom e as goda!! :D :D


I kväll ska jag sova hoss emma,så jag kommer inte skriva mer i dag..  För hennes föreldrar är inte hemma eller dom skulle komma hem typ 24 eller något sånt kanske senare! :D:D   

Av My - 6 april 2011 17:07

Jag va ju med emma, vi gick till skolan och frågade P-A(vår musik lärare) om vi fick vara i musik salen och göra lite saker. Men då skulle anton ha de före men han sa att vi kunde vara där ändå medans han spelade gittar. Men efter han hade gått va vi ju där själva, vi satt mest på youtobe och tittade på roliga video klipp. skolan stänger 4 men vi råkade vara kvar för ingen sa till oss, så när vi skulle gå var det helt tomt men sen kommer ove bakom ett hörn och vi blev skit rädda(eller jag) OCh han frågade vad vi gjorde där och vi förklarade. som tur va så hade vissa utveklingsamtal anars hade det tutat som fan och polisen hade kommit. 

TUR tur TUR!! 

Ska på vattengympa men linnea haha kommer typ drunkna.


             Puss och kram, skumbanan// Mysan  

Av My - 6 april 2011 13:43

Onsdagar är så nice vi har bara fyra lektioner så vi skular 13:15. Så jag kom typ nyss hem tog en frukt men nu ska jag snart möta emma vid skolan. Så vi får se vad vi hittar på men det brukar altid hända någonting. 


                            Puss och kram, Halonvaran// Mysan

                                               

Av My - 5 april 2011 16:02

idag har jag arit hos tandläkren, så jag gick efter engelskan och var borta lunch och spanska. Jag hade hunit vara med typ halva sanskan men jag och mamma gick och handlade lite i stället och jag fick äta lunch i nynäs eftersom jag inte han det i skolan. Som vanligt fick man skäll av tandläkaren för att man inte är så nogran med att borsta hela tiden, men även fast jag glömmer och borsta nästan hela tiden om jag ska vara ärlig så har jag aldrig haft hål.  


              Puss och kram, skumvaran// Mysan :D 

Av My - 4 april 2011 15:35

Fan, vi har fått tilbaka våran gamla spanskalärare som vi hade förra året..

för han har varit pappa ledig och då fick vi anika som var mycket bättre som vi har haft nu i ca ett halv år, Men nu har han kommit tilbaka... Hatar honom, Hatar honom, Hatar honom. 

Och jag kommer behöva ha honom i 2 och en halft år till, tänk er!!! 

Får man skjuta sin lärare? För de skulle jag järna vela  

För man kan inte skoja med honom, anika gjorde allt kul men pedro e så seriös.

Aja vi får se hur det går jag kanske byter till svensk engelska i stället.


             Puss och kram, halonspiral//Mysan  

Av My - 3 april 2011 18:23

jag har bara slappat i dag utom att jag var på ica , men anars har jag bara setat vid datan och tittat på tv.

Men min träningsvärk i magen är fortfarande inte över så vi får se hur det går på gympan i morgon.  

Men en sak som är bra är att de bara är två veckor kvar sen är det påsklov och efter de är det 29 dagar kvar i skolan om jag har räknat rätt sen är de somarlov......

har LÄNGTAt sen förra xD 


                 Puss och kram, havrevaran//Mysan  

Av My - 2 april 2011 10:32

Nu är den underbara veckan i Norge/Hemsedal slut, vi kom hem tre i natt men jag saknar redan alla braiga personer som har varit med^^ 

De har hänt massa roliga saker t.ex Pappa åkte skidor i mankini vet ej hur det stavas, mm. 

Juste jag och tiffany skulle ju lära oss snowboard, och vi gjorde de också men nu har man ont i hela kloppen först i rumpan och knäna för att man hade ramlat på dom två ställerna hela tiden och sen ont i alxlarna och naken för att man såände sig eller något för de fick båda också så de var ju inte bara jag och så lyckades vi få träningsverk i magen jag har ingen aning om varför

Vi har spelat massa roliga spel på kvällarna också t.ex *Med andra ord* de va as kul och sen körde vi *rumikub* och *vem svarar först* och lite kortspel.

vi hade afterski på kvällarna också dom flesta blev fulla som vanligt men de ska vi inte gå in med några detaljer på.... 

Det kommer bilder och linus filmade när jag lärde mig åka bräda och om jag får den så kan ja lägga upp den med. 


        Puss och kram, skumbanan// Mysan  


Av My - 2 april 2011 10:32

Nu är den underbara veckan i Norge/Hemsedal slut, vi kom hem tre i natt men jag saknar redan alla braiga personer som har varit med^^ 

De har hänt massa roliga saker t.ex Pappa åkte skidor i mankini vet ej hur det stavas, mm. 

Juste jag och tiffany skulle ju lära oss snowboard, och vi gjorde de också men nu har man ont i hela kloppen först i rumpan och knäna för att man hade ramlat på dom två ställerna hela tiden och sen ont i alxlarna och naken för att man såände sig eller något för de fick båda också så de var ju inte bara jag och så lyckades vi få träningsverk i magen jag har ingen aning om varför

Vi har spelat massa roliga spel på kvällarna också t.ex *Med andra ord* de va as kul och sen körde vi *rumikub* och *vem svarar först* och lite kortspel.

vi hade afterski på kvällarna också dom flesta blev fulla som vanligt men de ska vi inte gå in med några detaljer på.... 

Det kommer bilder och linus filmade när jag lärde mig åka bräda och om jag får den så kan ja lägga upp den med. 


        Puss och kram, skumbanan// Mysan  


Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards