myhello

Alla inlägg under april 2011

Av My - 21 april 2011 08:34

godmorgon, skrev inget i går heller som ni kanske har märkt men jag blåste sand i går också så jag hade inget bra att skriva. i dag ska jag först ta det lungt nu på mogonen, snart frukost sen ska jag gå till mormor, Älskar dig   

Kommer typ vara där rästen av dagen om jag inte måste göra något annat! :D

kanske gör ett inlägg senare men de beror på om jag har något vettigt att säga, fast de har jag typ aldrig men ändå XD ^^ 

Av My - 19 april 2011 21:32

hej, gick upp 05.15 i dag för jag skulle upp och jobba (blåsa sand) har faktist gått väldigt bra fast jag körde mest flippfloppen de är en annan bra maskin för att ta bort sand, jag körde bara blåsen på förmidagen! kom hem nu klockan kvart i tio är slut, ska upp änu tidigare i morgon för vi måste hinna i genom stan innan trafiken börjar! :D :D Men nu ska jag sova så jag orkar upp i mogon...

Av My - 17 april 2011 20:49

hej, i går skrev jag inget tror jag men i dag var jag, pappa , mamma och mormor i ågesta i typ farsta tror jag men vi va i något frilufs område, vi gick vid vattnet och sen fikade vi, igentligen skulle jag blåstsand i dag och tjänat lite pengar men de blev för många så vi/jag skippade de. 

juste jag skulle ha lagt upp bilder från när vi fikade i den varma solen men dom låg på mammas kamera och hon viste int var kamera sladden var. <3 

nu på kvällen så har jag ätit godis och tittat på prinssesans dagbok 2 haha den var rett rolig! 

Men hej då ska nog snart lägga mig och läsa för jag ligger mitt i ett kapitel så de är gätte spänande! :D :D hej då Pösss 

Av My - 15 april 2011 15:29

Ska börja titta mer på anime, 

för det första så är de bra  

för det andra har jag lovat tiffa 

och min kusin vill att jag ska titta på anime.. sår första avsnittet av bleach precis haha.



 


Av My - 15 april 2011 14:18

Äntligen, nu är det påsklov fett skönt har inget bokat utom att jag ska jobba lite med mamma men annars så kan jag bara chilla :D 

skön dag först hade vi matte prov som var typ de svåraste jag har gjort, sen hade i håltimme i 1 timme och 40 min.. sen hade vi engelska och eftersom vi inte skulle börja på något nytt fick vi typ skriva ner vårtecken på engelska och typ göra ett kolage av det. sen hade vi lunch, och no men då tittade vi på någon film så man kunde typ sova. och sen hade vi klassråd i 10 min och sen fick vi sluta för vår bildlärare är sjuk :D:D 


                           


         Pusssssssssss!   

Av My - 14 april 2011 18:22

jag älskar solen, på so:n fick vi vara ute på tipspromenad i stället för att ha lektion. och de va så skönt för man behövde inte ha någon jacka man kunde bara gå där och flumma med sina kompisar, och sen lektionen efter fick vi också vara ute i det fina vädret och då skulle vi leta vårtecken. och sen sista lektionen hade vi elevens val, och jag har syslöjd så man behövde inte konsentrera sig så mycket så jag victoria amanda Z inte amanda H och ida W satt typ och sjöng lite roliga songer vi har kommit på och flummade bara! :D

snart ska jag och mamma åka och träffa typ hennes gammla vän som hon inte har sett på flera år typ 10 kanske. 


        Pussar och kramar// Mysan  


                  

Av My - 13 april 2011 19:55

sho sho, har inte skrivit sen i söndags. har inte orkat eller hunit skriva men nu jag göra ett litet inlägg. 

I måndags var det ju bolltunering, de va as kul och vi vannnn! :D :D 

och på eftermidagen va jag med emma och ananda vi skulle plugga, vi gjorde faktist det liten stund i alla fall. vi typ åt chips och läste 6 engelska ord. men sen gick vi ut och spelade in baklängesfilmer så om man typ håppar ner från ett träd så baklänges blir det ju att man flyger upp i stället. vi gjorde massa olika kanske kan lägga upp dom här sen men det beror på. 


Tisdag: i går gick jag i skolan som vanligt det hände inget specielt. 


I dag: blev klar med min sak på träslöjden :D sen på lunchen satte amanda ett fiskben i halsen som inte kom upp och hon typ stod och spydde flera gånger men de kom inte upp så vi skulle gå och prata med OP (vår klassföreståndare) men vi mötte micke innan och han tog oss till sjuksyster som hjälpte amanda. Men efter det hade jag väldigt ont i magen eller typ i revbenen så jag kunde knapt stå upp til slut men eftersom onsdagar är så korta så kunde jag vara kvar tills vi slutade så jag gick ganska fort hem och la mej på soffan och tittade på tv. och sen så bara försvan de ( har ingen aning om vad som va fel) ^^ 


                           Puss och kram, skumbanan//Mysan :D 

Av My - 9 april 2011 21:12

Hej, har typ handlat hela dagen. fick en webbkamera blev as glad, men sen när vi kom hem så var det exakt samma program som till min förra och då kunde man tydligen inte instalera de nya, och då när vi tog bort den gammla så kom vi på att jag hade massa bilder som kommer att försvinna då. och jag blev typ fett arg för jag har massa roliga bilder som jag och kompisar har tagit, men sen blev jag glad i gen när min nya webbkamera fungerade och att inte bilderna hade försvunnit!! :D:D och sen har vi köpt en ny router(vet ej hur det stavas) så nu fungerar internet igen... 


är typ gätte trött, vet ej varför men jag är det ändå! :D :D 


   första bilderna med den nya! :D :D <3<3            

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards