myhello

Alla inlägg under mars 2011

Av My - 3 mars 2011 20:49

åkte hem från tiffa idag! :( 

satt och väntade på roslagsbanan i 30 min och sedan åkte jag till sth östra och tog tunellbanan till stan där jag mötte mammma....

vi gick och handlade rätt länge (jag köpte: en tröja, lösnaglar och ett par leggings mm) sen åkte vi hem. 


juste jag skulle lägga upp bilder sen veckan! 

     tiffa som peter pan 

     jag som wendy(men i vår peter pan skulle hon typ vara fjortis men det blev inte så lykat)

     lolo som kapten krok  


De va lite peterpan bilder!


     sitter på tåget, påväg hem från täby!


     i täby cen.. så fanns de en spegel som gjorde satt man blev dvärg!


       här är när vi hade ansiktsmasker! 


har inte så många fler bilder, tiffa fotade mest och jag kanske kan få några bra av henne sen men vi får se....

och ni kanske kommer få se vår underbara peter pan film också!!     

Av My - 2 mars 2011 00:39

Hejsan bloggen! 
sen i söndags har jag ängnat min tid uppe i lindholmen, hemma hos tiffa och lolo...
i måndags skulle vi åka till täby för att se filmen trassel på bio.
men hela gamla delen av täby centrum led av strömavbrott,
Men då kom vi på att vi kunde åka till min kusin linus, han visade oss ett mycket läskigt spel, man blev typ förföld eller snarare jagad av en läskig liten gubbe.
men efter klackan hade gått sin väg så behövde vi åka hem till tiff igen. men när vi skulle till tåget sa tiff att hon började bli yr( väldigt yr)

så vi stannade ca 5 min vid ett träd, sen sa tiff att hon mådde bättre så vi fortsatte att gå men helt huks fluks svimade tiffany och landade i en mycket kall pch blöt snödriva.
vi kom hem klockan 21.00 ca och såg på Peter Pan, vi tycket så mycket om den så vi beslöt oss att göra en egen special version, Jag spelar Wendy och tiffany spelar Peter Pan och llo spelar den hemske kapten krok men fördet mästa filmar hon. Men i dag så vaknade vi 12.30 och kom på att vi kanske skulle gå upp, vi åt frukost och tittade på tv.
vi kom inte på någonting att göra men sen kom tiffa på att vi kunde se trassel i dag, och jag höll med så vi åkte till täby igen och som tur va hade elen kommit tillbaka. filmen var mycket rolig( min favorit är kamelionten) sedan åkte vi hem och beslöt oss att fortsätta vår inspeling av peter pan,
vi har kommit till delen då peter pan och jag ska flyga i väg från fönstret men eftersom ingen har superkrafter så håppade vi, lolo stod med kameran i en snödriva och filmade medan jag och tiff skulle håppa ut i snön( våra klädder va inte helt optimala) Tiff i sjorts och jag i klänning...

men när vi satt i snödrivan så kom vi nu på att ytterdörren är låst och ingen annan ingång var öppen, och eftersom vi är så snälla och underbara barn så veckte vi inte hennes päron. vi tog i stället en stege och klättrade upp till fönsträtt vi hade håppat i från och gick in stelfrusna som vi var...

sen har jag och tiffa lakt ansiktsmasker med kakao smukt( smukt= smak/lukt) de kommer ut billder och kanske våran peter pan film senare! 

har inte så mycket mer att berätta för er!


            Puss och kram, skumbanan// myset 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards