myhello

Alla inlägg under mars 2011

Av My - 16 mars 2011 20:47

sha sha, idag har jag varit i skolan som vanligt sen när jag kom hem så diskade jag så mamma blir lite glad också...




                                                  Från början!!

  


                                       Efter ett tag!

  

                                     Nästan klart!

                   


                                         Äntlingen färdigt!                      


                         Sen städade jag lite mer i köket! 


Sen satte jag på en film( flickan som lekte med elden) och när den var slut så satte jag på fortsättningen (luftslottet som sprengdes)


          sen va det vattengympa med linnea som stog på schemat!  

 men nu ska jag se klart filmen och sen ska jag läsa och sova....


             Puss och kram, skumbanan// Mysan



Av My - 15 mars 2011 20:27

bara 10 dagar kvar... v.13 ska jag och min familj och massa andra jag tjänner till hemsebal som ligger i norge. alla åker buss dit och sen har vi ca 5 stugor hyrda i min stuga kommer jag, mamma , pappa ,min moster och kusiner med flick/pojk vänner.

jag och tiffany har bestämt oss att vi ska tästa snowboard, haha de får vi se hur de kommer gå, men vi kommer nog lyckas...  

   förra året!!

Av My - 12 mars 2011 11:46

Ida fyller världens bästa pappa år!!

så det kommer lite gäster i dag och i morgon.

ni kanske har märkt att jag inte har skrivit på några dagar men jag har glömt de och jag har inte haft något att skriva heller för den delen.

Men i går va jag på gården med emma och emelie..

vi spelade kort och tittade på tv ( har ni sett "varning för barn" eller va de nu heter?) haha de är ju as kul och 101, 102 sätt att åka ur en gameshow. 


och rybak åkte ut i går också, inte okej!! 


stor städning nu efter som vi ska få gäster......! <3


puss och kram, skumbanan// Mysan 

Av My - 7 mars 2011 15:26

Skola igen då,, nu har skolan börjat också så man skulle ju till den. Det gick ganska bra men elena vår matte lärare ska bli biträdande rektor så vi ska inte ha henne längre, så vi ska ha någon matts, vi hade vår försa lektion med honom i dag men jag gilade honom inte (elena vf måste du sluta du va ju så bra).  

men nu ska jag vara med emma...

och det blir inga scouter i dag för dom är inställda :pga: att vi har kårstämma i morgon.


                     Puss och kram skumbanan// Mysan  

Av My - 6 mars 2011 21:12

idag har jag yp bara varit hemma för att vila lite till innan skolan börjar, fan skolan börjar i morgon de har jag inte tänkt på! har skrivit massa jobbar papper åt pappa för jag fick 200 kr före.... anars de ända jag har gjort är att handlat på ica,,

så därför har jag inget att skriva!


Puss och kram skumbanan//Mysan

Av My - 5 mars 2011 21:56

idag åkte jag och mamma och pappa upp till röninge ,och fikade och tittade på dom nya söta hästarna på gården!

glömde ta billder men den ena är vit och väldigt fluffig! den andra är liten och brun...

båda e as söta( namn: frasse och knatten men kallas knappen) :D 


Såg ni på melodifestivalen? 

asså jag och sverige har inte samma musik smak (OH MY GOD) är ju den dåligaste låten jag har hört på länge..... den andra tyckte jag va okej! 


Puss och kram, skumbanan// Mysan 

Av My - 4 mars 2011 16:50

tjingeling! dagen började med frukost och sen hjälpa mamma i tvättstugan

sen stog tränings simning på schemat.....

efter att ha kommit hem tittade jag om de hade hänt någonting på facebook sen la jag mig och läste(han ett kappitel sen somnade jag) sen kom mamma och vekte mig för att vi skulle laga mat!!! (stavning) 

Av My - 3 mars 2011 21:27

jag glömde dom här::


här är när vi ligger i det underbara varma vattnet efter att ha sprungit ut i snön och fryst ihjäl (stavning)      

   i badrummet med tiffany och lolo!

   snart ska vi atakera snön( kalt kalt kalt kalt!!)

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards