myhello

Alla inlägg under februari 2011

Av My - 7 februari 2011 20:32

jag glömde säga att vi hade en väldigt rolig idrott idag också, vi hade en danspedagog eller a det nu heter, så vi började med ganska anurlunda men roliga övningar och sen fick vi dansa. som tur va så var det inte pardans för de är tråkigt utan det var en blandnig mellan, jazz, streate och show dans. vi ska ha henne flera gånger eller typ tre till. på fredag ska vi ha ola, nästa måndag ska vi till gymet med tommy och sen fr ola och sen närsa måndag då ska vi ha dans igen altså näst nästa vecka. därför vi har så många gympa lärare är för att vår riktiga jobbar på halvtid så vi kommer inte ha henne igen fören efter sport lovet..

hej då igen

Av My - 7 februari 2011 20:24

Hej allihopa....  

sitter vid facebook som vanligt, kom presic hem från scouterna det var väldigt kul för vi körde den där kakleken från minuten när man ska få en kaka ner till munnen från pannan med hjälp av alla ansiktsmuskler och sen gjorde vi söljor, för er som inte vet vad det är så är det den som håller i hop scoutsjalen. och lite andra roliga saker, sen har det inte hänt så mycket, skolan a ganska tråkig som vanligt men det har varit en bra dag i alla fall.

hej då :krrrraammm:

Av My - 7 februari 2011 20:24

Hej allihopa....  

sitter vid facebook som vanligt, kom presic hem från scouterna det var väldigt kul för vi körde den där kakleken från minuten när man ska få en kaka ner till munnen från pannan med hjälp av alla ansiktsmuskler och sen gjorde vi söljor, för er som inte vet vad det är så är det den som håller i hop scoutsjalen. och lite andra roliga saker, sen har det inte hänt så mycket, skolan a ganska tråkig som vanligt men det har varit en bra dag i alla fall.

hej då :krrrraammm:

Av My - 5 februari 2011 13:59

Hat gjort en ny design igen!!

      

Av My - 4 februari 2011 15:21

Helg igen, helg igen yes ingen skola på två hela dagar! ska göra en ny design också men jag vet ej något bra program att göra en bra bild på, för photoshop fungerar inte på min dator..      

Av My - 3 februari 2011 20:23

1. skolan: klart 

2. mormor: klart

3. ätit middag: Klart

4. tränat : klart 

5. duschat: Nästan klart

6. Plugga på prov till i morgon: inte klart alls


Av My - 3 februari 2011 18:07

haha efter skolan drog man hem till mormor hon har fått en dator så jag ficksade facebook och e-mail.. skulle vart med emma men jag han int tid för nu.För efter maten så ska man gå och träna med mamma. haha första gången på ett tag nu om man inte räknar me skolan, för man orkar ju egentligen eller inte jag i alla fall.... :<3 

   ska dra hej då!!

Av My - 2 februari 2011 20:27

kommer inte orka blogga för mina dagar är lite fulla.. först vakna på morgonen, göra i ordning sig för skolan, gå i skolan, efter skolan så är det scouter, vänner eller något annat kul sen är det mat, efter maten så ska man ut och gå och sen blir det duschen och sen data men då har jag inte så mycket att skriva här så det blir bara facebook och sen lite andra roliga bloggar som t.ex: hannahoo.bloggplatsen.se,

strongalone.blogg.se och farkelbarn.blogg.se och lite fler!!


    Hare bra! hej då! 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards