myhello

Alla inlägg under februari 2011

Av My - 16 februari 2011 07:38

sitter hemma och mår skit, skrev inge igår för jag mådde så dåligt har fått någon blandning med ont i magen, feber, har spytt och ont i halsen och i huvudet. vist låter det kul?? ( noot) ska vara hemma från skolan i dag med elller i går va jag i skolan första timmarna men efter lunchen så skulle vi ha prov då sprack allt. så jag skulle få göra provet en annan dag, för då gick jag hem......        

Av My - 14 februari 2011 16:31

hej på er! har haft en bra dag som vanligt men idag är det alla hjärtans dag har gjort en korsstyngs tavla var till mamma och pappa med hjärtan och så står det mamma på den ena och pappa på den andra..     

   <3<3<3<3

hej då och ha en kramig dag!!

Av My - 12 februari 2011 17:51

Hej alla roliga personer dom tråkiga orkar jag inte helsa på.

idag har jag varit i haninge med min kompis för hon skulle köpa ett par bycksor, och jag o mamma hanlade present till en vi ska på fest till. sen scrapbookade jag ett grattis kort till honom. vi ska åka snart så jag måste ficksa min nu...     

Av My - 11 februari 2011 15:59

Hej på er! har varit sjukt trött ont i huvudet och yr + att det snöar som fan! :(

även fast jag är sjuk så gick jag till skolan i snö ovädret pga vårt no prov ,för jag hatar att göra prov efter alla andra. och sen ska jag nog sova hos mormor för mamma och pappa röjer snö, orkar inte vill vara hemma. men men det finns många som har mer problem men man måste få tycka synd om sig själv i bland. har tittat på film sen jag kom hem och ska nog fortsätta med de.      herå                                       

Av My - 10 februari 2011 18:24

jag och mamma ska träna nu, orkar inte.. är typ as trött + att jag har pluggat hela dan först i skolan och nu hemma för jag ska ha no prov i mogon. hej då det blev ett kort inlägg för vi ska gå nu tja då....

Av My - 9 februari 2011 20:49

Hej hopp, idag va jag md emma igen vi åt kladdkaka som vi bakade i som ni nog vet och va inte på datorn. sen gick jag hem för att äta och sen gick jag och emma till simhallen för att förs bada och sen gå på vattengympa, mamma och mormor kom också, och var med! det va ganska kul!!!!!! så det ska jag göra om, testa ni  med. nu sitter jag och tittar på tv och bara slappar.

Av My - 8 februari 2011 19:35

hej hej på dig, har ni haft en bra dag?? det har jag i alla fall jag, dagen började med en jäsp*   och en tarlik fil och flingor sen var det daks att dra till skolan som gick ganska bra idag utom att jag suger på prov för jag blir så stresad. och jag blir änu me stresad när jag vet att vi har ett noprov den här veckan och näst vecka har vi sv, so, sp prov och engelska glosmeningar och veckan efter har vi tk prov på något konstigt som jag int fattar. men efter skolan så va jag vet emma vi bakade kladdkaka och satt vid datan och pratade med någon kille på chatroulette.se sen skulle jag hem och äta och hon på fotbolls träning. å var min dag fast den e ju inte slut en men jag tror inte det händer något mer!! (stavning) herå kram*

Av My - 7 februari 2011 21:00

Ny design igen!!

   fin??  

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards