myhello

Alla inlägg under april 2014

Av My - 18 april 2014 09:08

 

Jag var bara tvungen att lägga upp den här fantastiska versionen av Let it go

Av My - 15 april 2014 19:30

 

- Älskar hur allt framhävs i denna bild!


 

Av My - 15 april 2014 15:56

         

- Blomster fotografering en tisdag som denna 


Av My - 14 april 2014 15:13

   

Det här var förra sommaren, tänk så underbart. Med lite solsken och brun färg på kroppen ser man så mycket friskare ut, det finns inget värre än att gå runt och vara likblek hela vintrarna. 

I alla fall, underskatta alldrig solen, man blir brun och man mår bättre av massa D-vitamin. 

Idag så har jag jobbat,  blåst sand och ska även göra det i morgon kväll och på onsdag så ska jag tillsamans med en vänn som jag inte träffat på jättelänge ligga i rabbatter och plocka ogräs. Det känns skönt att käna pengar så här innan sommaren, så slipper jag ta sommarjobb hos komunen och missa 3 veckor av sommarlovet som är helt fullt upp, jag kanske ska jobba några veckor på sommaren, men då kan jag ju välja veckorna själv, det kan jag inte med komunen. 

Ganska komiskt att jag varje vinter går och tänker "jag kommer ju inte göra någontign i sommar , jag har ju ingenting bokat" nu kan jag redan säga att jag kommer ha fullt upp, men så ska sommrarna vara! Man ska hitta på massa kul och lite där till! 


Av My - 13 april 2014 18:46

   


Jag är i full gång med övningkörning, i dag så har jag även fyllt på olja, spolarvetska, bytt till sommardäck, fyllt i luft i däcken och tvättat bilen, för sånt ska man ju också kunna tydligen, sedan blev det lite körning som start i backe och lite landsvägskörning. Man börjar ju se resultat, man lär sig mer och mer och bitarna börjar falla på plats (jag har bara kört två helger) och tidigare så har jag tyckt det varit väldigt obehagligt att köra och det har med att göra att folk jag känner har gått bort i bilolyckor, sedan har jag haft problem med att bara åka bil i ett års tid. Men destu mer man kör och börjar slappna av, så börjar rädslan försvinna mer och mer, det är till och med rätt kul.

Så det går ganska bra om jag får säga det själv! 

Min käre moder har klippt mig i dag också, det kändes också bra. 

I morgon ska jag jobba, pass på när man är ledig från skolan! 


Av My - 12 april 2014 21:26

Nu äntligen tar jag tag i det här, jag har velat skriva så länge men det har inte blivit av. Det har varit mycket att göra och som jag skrev så har jag varit sjuk, men bara i en veckas tid. Jag har även tagit körkort på terränghjuling med hjälp av skolan, jag har så klart börjar övningköra person bil som jag personligen tycker är rätt obehagligt, jag kan inte beskriva varför. 

Vad har hänt mer? Jo det är ganska mycket i skolan, nu börjar nationella proven komma och slutspurten inan alla betyg är rätt tuff. Jag var och shoppade lite vårkläder söndagen innan jag blev sjuk och skulle få göra ett ganska fint inlägg men det blev inte så, här får ni i alla fall bilder på lite av det som handlades dock utan ansikten på mig för jag valde att ta fotona när jag var sjuk och jag såg för jäklig ut. 

    

  • 2 st kjolar blev handlade, en svartvis från new yourker som ni ser på bild och en blå vanlig snäv kjol
  • Ett par vita jeans som jag velat ha väldigt länge nu, från kapphal 
  • Fem stycken lite sommrigare tröjor, ljusblå tröja med volang från gina, en rosa vit "blus" från lindex, även en jeans skjorta utan ermar från gina och den svart vita träjan från New yourker
  • En rosa klänning som inte finns med på bild tyvär 
  • En brun plånbok/ väska 

Jag har just nu påbörjat påsklovet med en dags bilkörning, mjukglass och garderobsstädning! 

Jag ska försöka jobba under lovet men så klart även fira påsk, men vi vet inte var vi ska fira påsk ännu, vi har ingenting bokat. Förövrigt så ska jag försöka gå ut och fota lite blommor som börjat komma upp och faktiskt göra ett riktigtt vår inlägg. 

Av My - 11 april 2014 11:32

Jag lovar, snart kommer jag tillbaka!

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards