myhello

Alla inlägg under februari 2014

Av My - 16 februari 2014 20:43

Från fradag kväll till lördag så var jag på Disney hajk, tillsammans med min senior grupp och ca 35 seniorer till i handens scoutstuga, själv var man utklädd till snövit och min kompis va dvärg, vilket team. 
Under hela kvällen och natten så tittade alla på disney klassiker, det var även lite diseny musik quiz och utklädningstävling. Det var extremt mysigt och jag vann faktiskt utklädningstävlingen med min hemma sydda snövist direkt ( min super duper diktiga mamma syddde faktiskt), priset var en Aldadin bok och den fabulösa filmen nasses stora äventyr(någonting sånt heter den). Hela hajken blev faktiskt väldigt lyckad, vi tackar här med handens seniorer för en suverän kväll! 

 

Dessa bilder är ingen av dem så bra, den ena är inte så bra kvalitet och den anadra ser jag rätt undelig ut på men njut och va glada än då. 

 

Av My - 16 februari 2014 20:32

Rubriken passar bra till både min nya header och mitt omgjorda rum! Ljusare!

Jag kan ju berätta att jag i dag va på ladda jagt och media market räddade mig, så nu är jag med igen.

(ja jag har blivit tillfälligt beroende av denna text stil)

 

 

Det gör sig inte lika bra på bild! 


     

 

Av My - 13 februari 2014 10:26


Min frånvaro breor på att min laddare till datan hemma är trasig så innan jag har hunnit skaffat en ny så kommer jag vara lite off! Ledsen för det, men det löser sig nog i helgen! 

Om inte får jag göra som nu och skriva snabba inlägg i från min skoldator.

 

Av My - 10 februari 2014 17:12


Redovisningar det är nog en sak som dem flesta ungdommar fruktar, inte alla men många, även den mäst pratiga, självsökra personen kan ha svårt för det. Man står där uppe och känner sig som ett offer, rörsten darrar, man blir röd om kinderna och det versta av allt är klumpen i magen, redan två veckor innnan du ska redovisa någonting framför klassen är du sjukt närvös och bara fasar det datumet. 

Det knasigaste med det är att alla tänker lika dant, oftast bryr man ju sug inte om dem andra perssonerna som redovisar, du kvittar fulständigt i om dem gör det bra eller dåligt. 

I vårat sammhälle så tror man att alla bryr sig om hur jag ser ut, hur jag gör och vad jag säger, men egentligen hinner ingen bry sig om hur du gör för dem har fullt upp att tänka på sig själva. Så försök att släppa ångesten över redovisningar, vad spelar det för roll om det inte gick superbra, dina vänner kommer ju inte sluta gilla dig för det. 

Jag har kommit över skräcken över att redovisa för att jag går en linje där man konstant ska stå framför klassen, så ett tips, när du gjort det tillräckligt mycket så lovar jag att det till och med blir roligt att stå där. 

Rösta inte ner redovisningar i skolan, där är det ändå bara övning. När du jobbar senare i livet då blir du tvungen att stå och prata framför folk, så varför inte bli av med rädslan nu? 

Av My - 9 februari 2014 21:00


Tips

 

   

 

Det är sådant här man skapar när man inte har nåtot annat för sig, ganska smidigt till sminkborstar. 

Ett glas och ljussand är det ända som krävs! superb! 


Av My - 8 februari 2014 12:41

 

 

I dag fyller en extremt söt tjej år, som jag för äran att vara med och fira 

 

     

Av My - 8 februari 2014 10:04

       

Förra helgen och även denna helg är jag i full gång med att hända upp tavlor, som jag bertättade tidigare så ska detta bli en fotovägg, en ganska galen, mer scrapbookad fotovägg. Jag håller även på att rensa hela mitt rum från massa grejer. Bland annat alla mina blandade skumma samlingar ska bort. Det känns så skönt att bara få börja om nu till våren. 



Av My - 1 februari 2014 09:22

Gillar ni det jag gör? eller inte? är det bra? eller dåligt? 

Jag skulle vara jätte tacksam om ni skulle kunna ge min blogg lite kretik, så jag kan göra den bättre. 

Gärna både saker ni tycker jag bör ändra på och saker jag bör ha kvar! Jag kommer inte kunna utveklas annnars! 

Tack på förhand gått folk! 

 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards