myhello

Alla inlägg under december 2012

Av My - 15 december 2012 22:15

I går skulle Jag, Tippe, Linus och Linnea på bio( the hobbit) Tillhör sagan om ringen trilogin!!! När vi då sitter i biosalongen.. Bion börjar om 10 min.. Laddat upp med popconr (SÅ TAGGADE) när det kommer ett gäng grabbar och säger att vi sitter på deras plats - Nej vi har den här platserna!! Tillslut efter mycket om och men inser vi att vi har bio biljetter till dagen efter... SUCK! :O Men de var bara att tagga ca 12 timmar till!! 


Men tipe följde med mig hem så sov hon här (vi kom på den elemenenta iden att vi kunde börja titta på Sagan om ringen klockan 01.30 ca, för att vara uppdaterade till dagen efter) Jag somnade efter ca 10 min av filmen... Tippe efter 19 min XD HAHAHA så lyckat!! 


Men tillslut fick vi se den!!! Och den var AWESSSSSSSSOM!!! Jag säger bara en sak! TItttttta på den! 

Vi såg den i 3D och High frame rate!!! Coolaste jag har varit med om(va berädd att ducka när det kommer flygande saker i mot dig kan jag säga, Så otroligt läskigt i bland)! 

Nej men de var en av dem bästa filmerna jag har sätt... Så otroligt värt 155 kr på sergel !! 


BTW: sången är så otrolig!! Lyssna (den är 25 min lång så du behöver inte lyssna på hela) 



I morgon taggar jag för hundutställning på älvsjö mässan med Syster yster ^.^

Av My - 12 december 2012 19:52

 


     Snö, snö och snö! Snart börjar julen trappa in, julkalendern ligger redan på avsnitt 12 :O!! 

     Det är bara att kötta sista tiden i skolan nu, I dag hade jag engelska redovisning. Riktigt skönt att få det

     avklarat. 

     Svenska inlämningen inlämmnad, engelska texten inlämmnad mm... Snart är det över! 

     I morgon blir det pepparkakor och luciatåg från två håll! Det kommer nog bli en väldigt trevlig dag <3

     

     Fick B på spanska provet i dag, så det känns ganska bra på betygsidan den här terminen, det svåra är att 

     hålla det nästa termin. Innan det stora äventyret börjar!   

     

Av My - 7 december 2012 21:08

Igår fyllde min älskade mormor år!
Så på kvällskvisten gick jag till henne, även Linus och Guss Guss var där! Dock var det bara vi (barnbarnen) inte barn eler några andra.. Eftersom det snöar lite(alla i släckten jobbat med snöröjning) ( min pappa plogade snö i ca 60 timmar i sträck och åt 4 limpamackor! Så nu sover han kan Jag lova.. Även mamma sov och sover nu efter snöskottning!!

Men det blev en lyckad kväll hos mormor i alla fall!! <3 älskar dig!!!!

Btw: så alla vet, fick jag A på matteprovet!!!!!! Jag vet, helt sjukt nöjd <3!!!!

Fina sms får man en fredagskväll!

Av My - 3 december 2012 20:07

Jag skrev världens inlägg förut men de raderades( har ingen aning om hur) :(

Hejsan på er! Hahaha vilken super helg, BANDY BY NIGHT!! Alltså spelade vi bandy typ hela natten med scouterna(mot en massa andra kårer).. och när klockan började närma sig morgon åkte vi till tible scoutstuga och låg 30 pers i 5 st soffor och gosade! Jag lärde känna en hel del trevligt folk :D och sen åkte vi hem på morgonen( kom hem typ 10) Hahha var uppe i ca 30 timmar utan att sova... BTW: det var sjukt snygga killar där ;P

Och då kan man ju tänka sig att det är nog med sport på scouterna men i dag blev det även bowling med ca 20 pers, även då träffade man en hel del trevligt folk <3!!!!! Så som alla nu ser, scouting går inte bara ut på att göra knopar utan det handlar om att hitta ursäkter för att träffa folk och ha trevligt! :D älskar!!

Det ända i mitt liv som inte drar är skolan( hur mycket plugg kan det vara?) orkar inte!!!!!

Måste bara berätta att jag ska på Närcon vinter!!! Jag vet, kommer bli grymt! Framförallt att jag får tillbringa en hel helg med massa underbart folk i flaschiga peruker och kläder! (Och med underbaraste Tippe) <3

Närcon vinter: anime event, massa folk , bara massa coola nördiga personer!




Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards