myhello

Alla inlägg under augusti 2012

Av My - 12 augusti 2012 21:47

I LIKE <3 


Av My - 12 augusti 2012 16:09

Nu sitter man hemma efter en ganska lugn vecka :D 

Dem senaste dagarna har jag bara varit med min mormor^^ 

Vi har bland annat bakat tex och i natt sov jag där för att slippa sova hemma själv medans mamma och pappa skulle bort :D 

Juste, i går gjorde jag lite nytta.. Min scoutgrupp målade plankor hoss en av våra ledare xD för att få i hop lite pengar! 

ÄLSKAR DIG  MORMOR <3<3 

   

Smaskens :D

Av My - 8 augusti 2012 20:05

Hejsan hoppsan, idag har jag bara allmänt gått och varit glad över gårdagen, nej men det blev inte riktigt som jag tänkt i dag <3 

Jag gick upp runt 9.00 och sätter mig vid tv och så kommer mamma hem från jobbet och sen tycker hon att jag ska förlja med tillbaka till hennes jobb xD och det gjorde jag... Så jag har suttit och läst på ett berg under en bro hela dagen xD Nej men mamma håller på att bygga än gångväg m.m Det blev inte riktigt som jag hade tänkt min dag men det fungerade :D 

 

Vet ni snart börjar skolan och jag orkar inte än, varför längtar alla till skolan för??... Jag vill värkligen inte :(

För när skolan börjar så börjar så mycket runt skolan.. 

Därför jag på något sätt kanske vill börja är för att få gå ut nian så snabbt som möjligt och bara få komma bort från den skolan jag går på.. Jag tycker värkligen inte om min skola.. Men det är inte långt kvar nu jag har ju lyckats ta mig i genom 9 år så varför skulle jag inte klara ett tionde år :D


Av My - 8 augusti 2012 09:33

ÄLSKAR allsång på skansken.. Men framföralt progamledaren MÅNS<3

Han ee så snygg och bjuder på sig själv <3<3 

Och Panetoz va GRYMMA och så jävla trevliga <3 

  

PANETOZ  <3 

 

SNART ÄR VI SOM GIFTA<3<3 ÄLSKAR DIG MÅNS 

 

SOMMARLOVS MALIN!!<3 HAHAHA 

 

Av My - 6 augusti 2012 15:17

       

Jag va inne på priden i lördags, de va trevligt.. Jag åkte in med mamma och pappa <3 och sen kom linus och Gus Gus ett tag och Tippe som stannade med oss :D Vi tittade på pride paraden och sen fortsatte vi vidare till tanto där priden hålls.. Vi skulle gått in men ångrade oss och åkte in till sveavägen och åt på Jensens böfhus. Efter den fantastiska maten där va tippe tvungen att åka hem :( men jag lyckades ha kul ändå :;D 

Vi gick vidare och tittade på crossingen som också hölls i stan, där vi träffade mammas kusin Mats och hans son anton :D 

När vi hade tittat på gammla bilar ett tag gick vi och satte oss för att dricka någonting på nån pub(bar) när vi råkar sätta oss vid mammas och pappas jobbarkompisar, vi såg inte att det var dem fören dem hoppade på oss.(Fredrik och hans tjej, peter, kalle och hans tjej tror jag m.m)  en hel del grabbar och tjejer och allt möjligt folk som vi umgicks med resten av kvällen.. TIlls vi bestämde att åka hem, vi kom hem klockan två kanske.. 

En as trevlig dag i alla fall..<3 :D 





Av My - 3 augusti 2012 15:05

                       


Nu är jag hemma efter allt fläng och skump på traktorsemesten :D

Jag har haft det as bra, men hade haft det bättre om Tippe hade kommit :( Dom hade planerat att komma men så gjorde dem inte de) Haha fett lessen tjej när inte hon kom) ^^

Men veckan va as bra ändå :D

Men vad har vi egentligen gjort??

Jo vi har....

Badat i enorma vågor, haft simfötts fotboll(alla hoppa runt som elefanter, men eftersom inte riktiga elefanter kan hoppa så får ni fantisera själva hur det såg ut),,,

Vi har även haft sandslåtts byggartävling(mitt lag byggde en ål eftersom vi va på åland)

vi hade en kubbtunering som varade under hela veckan, vi har varit på en hel del tråkiga museum också som är lite tradition tt springa runt i och titta på gammla grejor,,

( PÅ ETT BÅTMUSEUM FICK JAG HÅLLA EN KOLBIT FRÅN TITANIC ) så det museumet va klart värt det...

Han hade inget mer från titanic för tydligen kostar det så sjukt mycket att få tag på, så det ända han hade var en kolbit med sertifikat.. :D

Sen Badade vi lite till, och badade och badade och badade och badade.. Vi har nästan badat varje dag och ofta två eller tre gånger om dagen för att vi bodde precis bredved havet :D

En dag kom tidningen ut och gjorde lite interjuer och fotate så vi fick vara med i nya åland( en tidning altså xD) 

Sen sista dagen var vi på ett lekland som vi sparaangrunt på i några timmar.. Det var väldigt mycket hinderbaner och två manna tävlingar... Blandannat: Sumobråttning xD Det var kul ett tag men man blev så trött för vi körde även kull i hela den hallen, så man sprang ju runt som en liten galning :D 

Sen har det bara allmänt varit fest :D 


HAHaa det var as kul för i den där tidningen vi va med i lät det som att vi va en swingersklubb xD Men men det får man ta ^^ 

Sen har det bara hänt allmänt knepiga saker, men jag ska inte hänga ut någon xD 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards