myhello

Alla inlägg under juni 2012

Av My - 2 juni 2012 18:46

Nu har vi fått i väg inbjudningar till min komfirmation :D Jippi.. 

Det är inte långt kvar nu till komfa lägret :D (Gashshsh va kuligt det kommer bli) 

 


I dag har vi gjort lite blandade grejor, bland annat handlat.. Först handlade vi hemma gjord honung från en kille som stog och sålde det, sen åkte vi och letade lite studentpresenter till två personer som tar studenten :D 

Sen hanblade vi jordgubbar och hallon som vi ska äta med grädde i kväll till efterrätt :D och mat^^ 

Nu sitter är vi bara hemma och jag sitter och pluggar svenska :/ 


 






VARFÖR ÄR DET SÅ DÅLIGT VÄDER?? 

Solen kom tillbaka <3<3

Av My - 2 juni 2012 18:36

Hejsan hejsan, han inte skriva något i går. Men jag var med Amanda Z, vi åkte och handlade ett par svarta jeans som hon ska ha på sig när vi ska servera på niornas bal :D 

Hahaha vi hade ganska tråkigt, när vi väntade på att Amandas buss skulle komma... Vi spelade in en massa skumma videos :D Och jag tänkte lägga upp alla dem, men jag lyckas bara överföra en video från mobilen till datan, så det är den ända jag kan visa :( vi gjorde en massa bättre och roligare videos men nu är det bara den här ni kan se om ni inte lyckas hacka er in på min mobil och titta på videosarna där xD 

Hoppas den fungerar för jag har försökt ladda upp den i två timmar ^^ 


 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards