myhello

Alla inlägg under november 2011

Av My - 20 november 2011 20:48

Sitter och pluggar som fan på so provet... det är så sjukt svårt( det handlar om poletik)

Jag fattar ingenting.

Det går in genom ena örat och ut genom andra





   



Av My - 17 november 2011 21:05

Tack alla mina underbara vänner, synd att det är så många av er som är så långt i från mig(den ända som bor någelunda i närheten är älskade Tiffa)

Och så klart alla kompisar i skolan ^^



Vi börjar med en henne har jag inte träffat sen vi var små.... vi tappade kontakten men nu har vi börjat prata med varandra igen--->

Jag har så himmla många minnen av denna person <3<3

                                 

                                 Clara                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Sen har vi den andra sjukt saknade. Hon bor också väldigt långt bort så henne kan man inte träffa så mycket<3<3    Vi har okså en massa minnen, kommer i håg när hon flyttade och jag grät jag vet inte var det kom från men det                                bara kom. vi träffas när någon har tiden att ta sig till varandra!! <3                                       Hanna  



                                                                                                                                                                         Sist men inte minst <3 vi träffades när vi var små på fester och på en underbar semester. 

Båda saknade varandra men sen när vi var där tillsamans så var båda blyga och vågade inte gå fram till varandra men senare under kvällen så var vi som tvillingar ( det gick några år innan vi började sova hos varande, åka till varandra och träffas utan alla andra)

Hon bor också långt borta men inte lika långt borta det tar bara ca 3 timmar till hemme ^^ <3 

Bara 9 dagar kvar sen ses viiiiii <3<3<3<3<3

Tiffa 

 


Det här är inte alla men det är några som nog påverkar mig mest för tillfälet!                        Ni är så finnnnnnna <3<3


Länkar (gick tydligen inte) 


Clara: www.clarasdansgarage.devote.se

Hanna: www.anglavakt.bloggplatsen.se

Tiffa: www.tiffah.blogg.se 


Puss











Av My - 16 november 2011 17:52

I dag fick jag en lapp av min kompis( hon får vara anonym är inte säker om jag får lägga upp bilder och namn på vissa av mina kompisar) men hon är i alla fall en grymt bra vänn :D <3<3 

Och i dag fick jag en inbjudan till biokväll.. grymt kul 

så då ska massa kompisar och jag gå på bio (och hon bjuder på bion och godis till) 

Och inte bara det det är Breking dawn (han gillar också twilight som jag) 


          Tack min kära vänn, även fast vi inte är så mycket hemma så kommer du altid finnas in mitt hjärta <3<3 

Kommer i håg när du började i vår klass och jag såg dig för första gången ( Du var ganska blyg och så som jag hade fantiserat dig var du rena motsatsen) 


Jag och hanna: Jag tror hon kommer ha mörkbrunt hår :D 

Hanna: aa och det kommer nog vara lokigt 

Jag: jag tror inte hon kommer vara lite stärre och kaksig 

Hanna: aa och kommer bli klassens killtjusare 


Det var typ våran uppfatning men sen var hon nästan tvärtimot men mycket snällare än vad vi trodde :) 


 

Av My - 16 november 2011 16:40

Lenssen Att jag inte har skrivit på två veckor typ (så ni får vara arga på mig).. Men det har varit ganska mycket den senaste tiden men jag ska försöka att göra det här inlägget i alla fall!! <3<3


Jag hade ju barnkalas (det var temat) Vi hade sjukt kul Alla var klädda som små barn vi lekte och tittade på nallepuh 

Och det bästa av allt (fiskedamm,, man körde altid det när man va liten) 

HAHAHAHA vi hade i alla fall as kul det slutade nio men nästan alla var här till halv tolv.. :D <3<3 

Fick jätte fina presenter (Tack så mycket) <3<3<<3


     




Sen har jag lite bilder när jag skulle skrämma barn på ett spökspår (men jag behövde gå till min lärare på utveklingsamtal som spöke för jag hade utväklingsamtal och spökspåret började samtidigt som utveklingsamtalet, så utveklingsamtalet tog 10 min HAHAAA snabbaste ever)     





Av My - 3 november 2011 15:57

   Före

 efter  F   E   F  E F     Efter

  F E   E   F  E   

Av My - 2 november 2011 17:09

Tjohooo, i dag är jag ett år äldre.

Tjäner inte så stor skilnad men det är vell trevligt.

Tiffa och jag var ju på bio i går som ni nog vet och vi kom in det var lite bra eftersom det var 15 års gräns :D

sen följde hon med hem till mig,

vi åt mat sen drog vi till adde, hanna och alex :D 

Blev väckt av mamma och pappa med bakelse och blommor klockan 5.30 men jag och tiffa fick somna om <3


Fick:

* Tröja 

* 2 stämplar 

* en ny telefon men jag får vara med och välja men jag vet inte vilken jag vill ha :D kanske en iphone :D 


Sen kom min gudmor och av henne fick jag scrapbooking saker :D TACK 

vi har bakat typ hela dagen men nu ska vi snart äta (lax min favourite rätt) 


Hurra Hurra Hurra


(det ända som inte är riktigt bra är att jag är sjuk) 

Ont i huvuder och halsen, yr och feber :S 


 

Presentation


Hejsan, Jag är en ung tjej född 1997 som älskar det mesta och vill göra allt och lite till i mitt liv. Men här får ni mest se mitt foto intresse. Älskar även att redigera foton och skapa headers så kommentera om det är något du vill ha hjälp med!
Lova mig att du aldrig ger upp!

    Det som gör mitt liv                fantastiskt!

 

           Min Käre mamma             Min käre pappa         Min älskade syster         Min fantastiska mormor         Mina Älskade vänner 

    (jag har inget foto på alla) 

(men ni alla vet ju vilka ni är)                  Att fota               Scrapboooking

 

           Hannas Blogg!

           Min rese blogg! 

 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv



 
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards